A Nespresso új professzionális barista kávéfőzője kategóriát teremt
A Nespresso bemutatta új Aguila 220 kávégépét, mely az üzleti és professzionális felhasználók közül kifejezetten az éttermek, szállodák és irodák részére nyújtja a kiváló, minőségi kávét.
A Nespresso márka esszenciáját az egyedülálló, kiváló minőségű kávé jelenti, hiszen a Nespresso kávéőrleményeinek elkészítéséhez a világ teljes kávétermesztésének csak 1-2 százalékát használják fel.
A cég üzleti felhasználóknak szánt kávégépeinek értékesítése Magyarországon 2013-ban indult fejlődésnek. A speciális, az otthoni kávégépeknél megszokottól eltérően kávépárnákkal működő gépek forgalmazását ekkor több európai országhoz hasonlóan hazánkban is az irodai kellékek forgalmazására specializálódott Lyreco vette át, elsősorban az irodák és kisebb üzletek igényeinek ellátására koncentrálva.
Az elmúlt években egyre jelentősebb trendnek bizonyul a vendéglátóhelyi kávézás előretörése. Ebből a trendből szeretné kivenni a részét a Nespresso, többek között az Aguila 220 kávégépével is, mely sokféle kávéreceptet mindig ugyanolyan tökéletes minőségben készít el egyetlen gombnyomásra. A gép havonta akár 4 ezer csésze kávét is le tud főzni azonos minőségben, és az elérhető 11-féle párnának köszönhetően változatos ízvilágban.
A készülék számos egyéb tulajdonsága is kifejezetten alkalmassá teszi a HORECA-iparág igényeinek kielégítésére. A gépen két főzőfej található, mellyel párhuzamosan, gyorsan lehet a kávét lefőzni, akár a legforgalmasabb időszakban is. A gép képes a tej hűtött tárolására és ebből tejhab elkészítésére, vagy tetszőleges hőfokú tej adagolására. Három előre programozható csészeméret (Ristretto, Espresso és Lungo), 4-féle, egyetlen érintéssel előhívható tejes kávéváltozat és 12 egyedileg programozható kávérecept teszi a kiszolgálást még gyorsabbá, kényelmesebbé.
– Az Aguila 220-as készülékünk valóban minden igényt kielégít, a Nespresso minőséget tükröző formatervezése pedig bármely üzlet vagy bárpult díszévé teszi – mondta el Gyovai Györgyi a Nespresso magyarországi vezetője. – Nagyon örülünk, hogy immár a magyar piacon működő vállalkozások is kiszolgálhatják vendégeiket azzal az egyedülálló kávéélménnyel, amit a Nespresso jelent.
Az Aguila legújabb, nagy hazai „megmérettetése” a Bocuse d’Or Budapesten rendezett európai döntőjén volt, amelyen a Nespresso hivatalos kávébeszállító partnerként vett részt. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Bocuse d’Or: Tizenharmadik hely és legjobb tál különdíj Magyarországnak
A világ egyik legrangosabb gasztronómiai versenyén, a Bocuse d’Oron Magyarország…
Tovább olvasom >A magyar Bocuse d’Or csapat promóciós filmje – A nap videója
Január 26-án versenyez a Bocuse d’Or idei döntőjén a magyar…
Tovább olvasom >Történelmi győzelem az ifjúsági szakács VB-n
A Bocuse d’Or előszobájaként is emlegetett Chaine Ifjúsági Szakács Világbajnokság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >