A Nespresso új professzionális barista kávéfőzője kategóriát teremt
A Nespresso bemutatta új Aguila 220 kávégépét, mely az üzleti és professzionális felhasználók közül kifejezetten az éttermek, szállodák és irodák részére nyújtja a kiváló, minőségi kávét.
A Nespresso márka esszenciáját az egyedülálló, kiváló minőségű kávé jelenti, hiszen a Nespresso kávéőrleményeinek elkészítéséhez a világ teljes kávétermesztésének csak 1-2 százalékát használják fel.
A cég üzleti felhasználóknak szánt kávégépeinek értékesítése Magyarországon 2013-ban indult fejlődésnek. A speciális, az otthoni kávégépeknél megszokottól eltérően kávépárnákkal működő gépek forgalmazását ekkor több európai országhoz hasonlóan hazánkban is az irodai kellékek forgalmazására specializálódott Lyreco vette át, elsősorban az irodák és kisebb üzletek igényeinek ellátására koncentrálva.
Az elmúlt években egyre jelentősebb trendnek bizonyul a vendéglátóhelyi kávézás előretörése. Ebből a trendből szeretné kivenni a részét a Nespresso, többek között az Aguila 220 kávégépével is, mely sokféle kávéreceptet mindig ugyanolyan tökéletes minőségben készít el egyetlen gombnyomásra. A gép havonta akár 4 ezer csésze kávét is le tud főzni azonos minőségben, és az elérhető 11-féle párnának köszönhetően változatos ízvilágban.
A készülék számos egyéb tulajdonsága is kifejezetten alkalmassá teszi a HORECA-iparág igényeinek kielégítésére. A gépen két főzőfej található, mellyel párhuzamosan, gyorsan lehet a kávét lefőzni, akár a legforgalmasabb időszakban is. A gép képes a tej hűtött tárolására és ebből tejhab elkészítésére, vagy tetszőleges hőfokú tej adagolására. Három előre programozható csészeméret (Ristretto, Espresso és Lungo), 4-féle, egyetlen érintéssel előhívható tejes kávéváltozat és 12 egyedileg programozható kávérecept teszi a kiszolgálást még gyorsabbá, kényelmesebbé.
– Az Aguila 220-as készülékünk valóban minden igényt kielégít, a Nespresso minőséget tükröző formatervezése pedig bármely üzlet vagy bárpult díszévé teszi – mondta el Gyovai Györgyi a Nespresso magyarországi vezetője. – Nagyon örülünk, hogy immár a magyar piacon működő vállalkozások is kiszolgálhatják vendégeiket azzal az egyedülálló kávéélménnyel, amit a Nespresso jelent.
Az Aguila legújabb, nagy hazai „megmérettetése” a Bocuse d’Or Budapesten rendezett európai döntőjén volt, amelyen a Nespresso hivatalos kávébeszállító partnerként vett részt. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi győzelem az ifjúsági szakács VB-n
A Bocuse d’Or előszobájaként is emlegetett Chaine Ifjúsági Szakács Világbajnokság…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Bocuse-bajnokok, ha találkoznak
A skandináv gasztronómia csillaga, a norvég Christian André Pettersen szeptemberben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >