A nemzetközi söripar a Brau-Beviale-n adott randevút egymásnak
November 12-14 között a nürnbergi vásárcsarnokban gyűlt össze a világ italgyártásának színe java.
A mintegy 1400 kiállító
csaknem fele külföldről érkezett Németországba.
A kilenc kiállítási csarnokban szeparáltan
mutatkoztak be az alapanyag- és késztermék gyártók, technológia
fejlesztők, logisztikai cégek és a marketing
specialisták. A német fejlesztési minisztérium
támogatásával 23 új német
innovációs cég is bemutatkozhatott. A 34 ezernél
több látogató 49 ország kínálatát
ismerhette meg. A németeket 830 cég képviselte,
de nagy számban érkeztek kiállítók
Olaszországból, Nagy-Britanniából,
Ausztriából, Hollandiából, Svájcból
és Franciaországból is.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >