A nemzetközi piacon is tarol a HELL
A 2006-ban született és napjainkra piacvezető pozíciót szerző márka, hazai sikereivel párhuzamosan, a nemzetközi energiaital-piacon is egyre eredményesebb. A HELL Energy Drink – a piacra lépését követő negyedik évben – már 18 országban érhető el, és magyarországi teljesítményéhez hasonlóan több országban is meghatározó piaci szerepet szerzett.
Ezt az eredményt annak a konzekvens stratégiának köszönheti, amely a kezdetektől kiemelt jelentőségűnek tekintette a folyamatos és dinamikus terjeszkedést a külföldi piacokon.
Az új piacok közül kiemelkedő az angliai piac, ahol idén került bevezetésre a HELL energiaital, és terjeszkedése azóta is töretlen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Milliárdos osztalék, stabil ezermilliárdos forgalom – így teljesített 2024-ben az Országos Dohányboltellátó Kft.
Újra átlépte az ezermilliárd forintos árbevételi küszöböt az Országos Dohányboltellátó…
Tovább olvasom >