A nemzetközi piacon is tarol a HELL
A 2006-ban született és napjainkra piacvezető pozíciót szerző márka, hazai sikereivel párhuzamosan, a nemzetközi energiaital-piacon is egyre eredményesebb. A HELL Energy Drink – a piacra lépését követő negyedik évben – már 18 országban érhető el, és magyarországi teljesítményéhez hasonlóan több országban is meghatározó piaci szerepet szerzett.
Ezt az eredményt annak a konzekvens stratégiának köszönheti, amely a kezdetektől kiemelt jelentőségűnek tekintette a folyamatos és dinamikus terjeszkedést a külföldi piacokon.
Az új piacok közül kiemelkedő az angliai piac, ahol idén került bevezetésre a HELL energiaital, és terjeszkedése azóta is töretlen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többet költenek idén karácsonykor a magyarok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: mit mutat a gyerekinfláció?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A hungarikumok a magyar identitás sokszínűségét mutatják meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
