A nemzetközi piacon is tarol a HELL
A 2006-ban született és napjainkra piacvezető pozíciót szerző márka, hazai sikereivel párhuzamosan, a nemzetközi energiaital-piacon is egyre eredményesebb. A HELL Energy Drink – a piacra lépését követő negyedik évben – már 18 országban érhető el, és magyarországi teljesítményéhez hasonlóan több országban is meghatározó piaci szerepet szerzett.
Ezt az eredményt annak a konzekvens stratégiának köszönheti, amely a kezdetektől kiemelt jelentőségűnek tekintette a folyamatos és dinamikus terjeszkedést a külföldi piacokon.
Az új piacok közül kiemelkedő az angliai piac, ahol idén került bevezetésre a HELL energiaital, és terjeszkedése azóta is töretlen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jövőre végre beindulhat a magyar gazdaság növekedése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nem változott az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Fitch javította idei globális GDP-növekedési előrejelzését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >