A német Mix Markt már Szerbiában is jelen van
A Mix Markt közleményében azt írta, hogy az új üzletnyitások Szerbiában „mutatják a vállalat elkötelezettségét globális piaci jelenlétének kiterjesztése mellett”, és egyben „a szerb gazdaságba vetett bizalmáról, valamint az ország fogyasztói keresletének növekedési potenciáljáról is” szólnak.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A Mix Marktnak nem ez az első piacra lépése a régióban; már jelen van Montenegróban (9 üzlet), Bulgáriában (3 üzlet) és Szlovéniában (1 üzlet). A kiskereskedő Németországban és Európában összesen 181 üzletet üzemeltet.
Kapcsolódó cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >