A német Mix Markt már Szerbiában is jelen van
A Mix Markt közleményében azt írta, hogy az új üzletnyitások Szerbiában „mutatják a vállalat elkötelezettségét globális piaci jelenlétének kiterjesztése mellett”, és egyben „a szerb gazdaságba vetett bizalmáról, valamint az ország fogyasztói keresletének növekedési potenciáljáról is” szólnak.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A Mix Marktnak nem ez az első piacra lépése a régióban; már jelen van Montenegróban (9 üzlet), Bulgáriában (3 üzlet) és Szlovéniában (1 üzlet). A kiskereskedő Németországban és Európában összesen 181 üzletet üzemeltet.
Kapcsolódó cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >