A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ közösségimédia-profilt termékei népszerűsítésére, és több mint egynegyedük lehetőséget ad a vásárlóknak arra, hogy közvetlenül ezeken a platformokon rendeljenek.
A német cégek egyre inkább látják a közösségi média üzleti jelentőségét: a Bitkom digitális szövetség 505, legalább tíz főt foglalkoztató kiskereskedelmi vállalkozás bevonásával készített felmérése alapján 31% fizetett hirdetéseket futtat, és nyolcból egy vállalat (13%) influenszerekkel is együttműködik. A legnépszerűbb platform továbbra is a Facebook (65%), melyet az Instagram (53%), a LinkedIn (42%) és ez utóbbi oldal német megfelelője, a Xing (40%) követ. A TikTok is erősödik: minden harmadik kiskereskedő aktív e felületen, ami nem meglepő, hiszen idén elindult a TikTok Shop Németországban.
Dr. Bernhard Rohleder, a Bitkom vezetője szerint a közösségi média alapjaiban alakítja át a vásárlási folyamatot, hiszen sokszor csupán másodpercek telnek el egy termék megtekintése és a vásárlás között.
Bár a rendelések többsége még mindig a saját weboldalakon (97%) és piactereken (78%) zajlik, a kereskedők közel fele (48%) úgy véli, hogy a közösségi médiaoldalak olyan vevőket is elérnek, akiket hagyományos csatornákon keresztül nem lehetne. A megkérdezettek egyharmada (33%) úgy gondolja, hogy 2030-ra a vásárlások jelentős része már ezeken a platformokon történik majd – számolt be az Ecommerce News Europe.
Kapcsolódó cikkeink
PwC: Ötéves mélypontra mérséklődhet idén az ünnepi költés az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassú weboldal, rossz dizájn, gyenge biztonság – ezeken bukik az online vásárlás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zuhannak a kávé-árak, nálunk is olcsóbb lehet?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MMSZ Green Club – kihelyezett ülés a Danone-nál: Fenntartható működés a gyakorlatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsabban, zöldebben, okosabban – Ez ma az FMCG-szállítmányozás minimuma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >