A német Aldi és Lidl már meg sem próbálja követni a gyorsan változó árakat a katalógusában
Mire kinyomtatnák, már el is évülne, így inkább csak annyit írnak oda a termékekhez, hogy napi ármeghatározás lesz érvényben.
Nagyon gyorsan nőnek az élelmiszerárak, a német Aldi és Lidl pedig már meg sem próbálja őket követni újságaiban – vette észre a G7. A portál egy április 19-től érvényes katalógusból mutatott olyan élelmiszerreklámokat, melyeknél a forgalmazó már letakarta az árat egy piros matricával, hiszen a kiadvány nyomdába kerülésekor nem tudni, hol fognak tartani a megjelölt élelmiszerek árai.
A reklámújságok átfutási ideje több hét, és mivel általában az egy hét múlva esedékes árat kell megjelentetni benne, az áruházaknak négy-öt héttel előre tudnia kellene, hogy mi mennyibe fog kerülni – ezt pedig értelemszerűen nem tudják megmondani.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >