A német Aldi és Lidl már meg sem próbálja követni a gyorsan változó árakat a katalógusában
Mire kinyomtatnák, már el is évülne, így inkább csak annyit írnak oda a termékekhez, hogy napi ármeghatározás lesz érvényben.
Nagyon gyorsan nőnek az élelmiszerárak, a német Aldi és Lidl pedig már meg sem próbálja őket követni újságaiban – vette észre a G7. A portál egy április 19-től érvényes katalógusból mutatott olyan élelmiszerreklámokat, melyeknél a forgalmazó már letakarta az árat egy piros matricával, hiszen a kiadvány nyomdába kerülésekor nem tudni, hol fognak tartani a megjelölt élelmiszerek árai.
A reklámújságok átfutási ideje több hét, és mivel általában az egy hét múlva esedékes árat kell megjelentetni benne, az áruházaknak négy-öt héttel előre tudnia kellene, hogy mi mennyibe fog kerülni – ezt pedig értelemszerűen nem tudják megmondani.
Kapcsolódó cikkeink
Árstopok és gazdasági intézkedések Közép-Európában: egyre több ország védekezik az infláció ellen
Miközben Magyarországon ismét napirendre került az árstopok bevezetése, Lengyelországban az…
Tovább olvasom >Kiflivending – A nap videója
Sokféle extrém vendingautomatát láttunk (és mutattunk be) már, de a…
Tovább olvasom >DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >