A negyedik képernyő
Nagy port vert fel a Nielsen első negyedéves jelentése, amelyben a tv-, számítógép- és mobiltelefon-kijelző után negyedik képernyőként emlegetett, otthontól távol sugárzott adások és hirdetések hatékonyságát auditálták. Ezeket a képernyőket sok helyen, például kiskereskedelmi láncokban, benzinkutakon, bárokban, patikákban, edzőtermekben vagy éppen repülőtereken láthatják a nézők. A Nielsen-méréseknek köszönhetően ez a médium is összehasonlíthatóvá válik az eddig felmértekkel. Az USA-ban 10 szolgáltató üzemeltet ilyen „out of home” típusú csatornát, amelyek, a most napvilágot látott eredmények alapján, célcsoportelérésben vetekszenek a kábelszolgáltatókkal és a helyi tv-csatornákkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >