A negyedik képernyő
Nagy port vert fel a Nielsen első negyedéves jelentése, amelyben a tv-, számítógép- és mobiltelefon-kijelző után negyedik képernyőként emlegetett, otthontól távol sugárzott adások és hirdetések hatékonyságát auditálták. Ezeket a képernyőket sok helyen, például kiskereskedelmi láncokban, benzinkutakon, bárokban, patikákban, edzőtermekben vagy éppen repülőtereken láthatják a nézők. A Nielsen-méréseknek köszönhetően ez a médium is összehasonlíthatóvá válik az eddig felmértekkel. Az USA-ban 10 szolgáltató üzemeltet ilyen „out of home” típusú csatornát, amelyek, a most napvilágot látott eredmények alapján, célcsoportelérésben vetekszenek a kábelszolgáltatókkal és a helyi tv-csatornákkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >