A negyedik képernyő
Nagy port vert fel a Nielsen első negyedéves jelentése, amelyben a tv-, számítógép- és mobiltelefon-kijelző után negyedik képernyőként emlegetett, otthontól távol sugárzott adások és hirdetések hatékonyságát auditálták. Ezeket a képernyőket sok helyen, például kiskereskedelmi láncokban, benzinkutakon, bárokban, patikákban, edzőtermekben vagy éppen repülőtereken láthatják a nézők. A Nielsen-méréseknek köszönhetően ez a médium is összehasonlíthatóvá válik az eddig felmértekkel. Az USA-ban 10 szolgáltató üzemeltet ilyen „out of home” típusú csatornát, amelyek, a most napvilágot látott eredmények alapján, célcsoportelérésben vetekszenek a kábelszolgáltatókkal és a helyi tv-csatornákkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A CD és a DVD is reneszánszát éli a Vaterán, de a second-hand LEGO az idei karácsony igazi sztárja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az aszály okozta károk ellenére sem lesz hiány a jó minőségű magyar halból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Importőrök árazási gyakorlata a GVH fókuszában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
