A Nébih ügyfélszolgálati munkáját július 1-től a Nébo chatbot segíti
2020. július 1-ével elstartolt a Nébih chat alkalmazása: Nébo, a chatbot. Nébo a hét minden napján, napi 24 órában válaszol a hivatalt a Facebook Messenger felületen felkereső ügyfelek kérdéseire, fogadja az élelmiszerlánc-biztonsági bejelentéseket.

A Nébih chatbot segítségével megvalósul a 24 órás ügyfélszolgálati elérhetőség
A Nébih 2020. július 1-jén egy új alkalmazást vezetett be az ügyfelek kiszolgálására. A Nébo nevet viselő chatbot a hét minden napján, éjjel-nappal várja a Messenger felületen érkező kérdéseket, bejelentéseket. Nébo ugyan robot, de rendelkezik csak rá jellemző személyiségjegyekkel: udvarias, jó humorú, intelligens, és napról napra egyre többet tud az élelmiszerlánc-biztonságról. Türelmes és segítőkész. Kedvenc színe a „Nébih-zöld”, és minden érdekli, ami a Nébih profiljába tartozik a termőföldtől az asztalig. Sosem szomorú, sosem ideges és egy-egy gombnyomással felvidítható.
A chatbot valójában egy valós idejű, csevegő alkalmazás, amely pl. a Messenger platformon működik. Alapja egy mesterséges intelligencia, ami az ügyféligényeknek megfelelően tanítható, így az idő előrehaladtával egyre pontosabb válaszokat ad. Egy olyan fejlett szoftver, amely interaktívan kommunikál a felhasználóval, és korlátlan számú beszélgetést képes egyszerre kezelni. A bottal tehát egy chat felületen keresztül tudunk elsősorban szöveges alapú párbeszédet folytatni.
A Nébih chatbot segítségével megvalósul a 24 órás ügyfélszolgálati elérhetőség, a vásárlóknak pedig nem kell mobil applikációt letölteniük, hiszen a megszokott csevegő alkalmazáson keresztül kapcsolatba tudnak lépni Néboval, a hivatal virtuális képviselőjével.
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: műanyag fóliadarab esetleges jelenléte miatt dubai csokoládé jégkrémet hívtak vissza a forgalomból
Műanyag fóliadarab esetleges jelenléte miatt a Bocco Doro Kft. dubai…
Tovább olvasom >A Szlovákiában megjelent afrikai sertéspestis elleni védekezésre is figyelniük kell a hazai állattartóknak
A Szlovákiában megjelent afrikai sertéspestis (ASP) kapcsán kiemelten fontos, hogy…
Tovább olvasom >Egy hajmáskéri üzemből 3,4 tonna élelmiszert vont ki a hatóság
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) súlyos szabálytalanságokat tárt fel egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >