A NAV akár azt is láthatja, ki, mit csinál egy szállodában
Felzúdulást keltett a szállodások körében egy januári NGM rendelet. Ennek betartásához ugyanis nemcsak a kiskasszákat kell lecserélni, de a központi rendszerek működését is alkalmassá kell tenni online adatszolgáltatásra. Február 28-tól már olyan részletességű jelentést kellene küldeniük, amely tartalmazza, mikor, milyen szolgáltatásokat vettek igénybe a vendégek. Az üzemeltetők szerint technikailag kivitelezhetetlen az átállás, másrészt adatvédelmi problémákat is felvet, ugyanis információt szereznek a hatóságok, hogy a vendég milyen egészségügyi kezelésen vett részt, illetve megismerik a fogyasztási szokásait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Esős idő ellenére sokan voltak a Magyar Fagylalt Napján
Május 8-án országszerte kígyózó sorok és boldog vendégek jelezték, hogy…
Tovább olvasom >Idén is díjazták a legjobb konferencia és wellness szállodákat
Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott Aranynap-díjat…
Tovább olvasom >