A nap fogása – féláron ad egyes termékeket az Aldi
Az Aldi Magyarország „A nap fogása” szlogen alatt újabb intézkedést vezet be valamennyi magyarországi üzletében. A látványpékségekben az előző napi záráskor megmaradt pékárukat bezacskózva, 50 százalékos kedvezménnyel lehet megvásárolni másnap délig, és a szépséghibás zöldségekhez, gyümölcsökhöz is csomagokban, 30-50 százalékos kedvezménnyel lehet hozzájutni.

Jön a nap fogása
Az áruházlánc 2023 nyarán tesztjelleggel öt üzletében – két budapesti és három vidéki egységben – másnap 12 óráig 50 százalékos kedvezménnyel, bezacskózva értékesítette az előző nap a látványpékségekben megmaradt termékeket, illetve a szépséghibás zöldségekből és gyümölcsökből is egységcsomagokat árult kiemelkedő kedvezménnyel.
A vállalat 2024-től országszerte, mind a 172 üzletében bevezeti ezt az intézkedést. A pékárucsomagokba kizárólag egyforma sós vagy édes termékek – például csak pogácsa, csak kakaós csiga – kerülhetnek.
A már jól ismert „Azon melegében” feliratú papírzacskókba csomagolt termékek a látványpékségek mellett, „A nap fogása” felirat alatt kihelyezve, másnap 12 óráig vásárolhatók meg.
A zöldség-gyümölcs esetében az üzletek folyamatosan válogatják a szépséghibás termékeket, így az előre csomagolt, valamint a darabáras lédig termékekkel együtt jelentős, 30-50 százalékos kedvezménnyel lesznek elérhetők egy könnyen áttekinthető, nyitott fém kosárban, amelyet naponta többször is megtöltenek a fogyasztásra még alkalmas, kevésbé szép állagú, de kiváló beltartalmú árucikkekkel – közölte az Aldi.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >Az ALDI is felkészült a balatoni szezonra: 100 új munkahely és hosszabb nyitvatartás
Idén nyáron is kiemelt figyelemmel készül a Balaton körüli turisztikai…
Tovább olvasom >25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >