A nagy márkák szeretik a kismamablogokat
A gyesen lévő blogger-mamák az online marketing nagy fogásai közé tartozhatnak a közeljövőben. Az anyák ugyanis csúcsfogyasztónak számítanak, az MSM Media friss kutatásai szerint a háztartási költés 80 százalékáról döntenek. Többségük aktív internetfelhasználó is egyben, 87 százalékuk rendszeresen szörföl a neten. És ami a lényeg: a BabyCenter és a Keller Fay Group megfigyelései szerint online beszélgetéseik 60 százaléka márkanevet is tartalmaz. A legnépszerűbb blogger-mamáknak olyan szponzoraik vannak, mint a Johnson & Johnson, Procter & Gamble vagy a State Farm.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zsugorodó szaloncukrok: kisebb csomagok várják a vásárlókat idén karácsonykor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >