A nagy márkák szeretik a kismamablogokat
A gyesen lévő blogger-mamák az online marketing nagy fogásai közé tartozhatnak a közeljövőben. Az anyák ugyanis csúcsfogyasztónak számítanak, az MSM Media friss kutatásai szerint a háztartási költés 80 százalékáról döntenek. Többségük aktív internetfelhasználó is egyben, 87 százalékuk rendszeresen szörföl a neten. És ami a lényeg: a BabyCenter és a Keller Fay Group megfigyelései szerint online beszélgetéseik 60 százaléka márkanevet is tartalmaz. A legnépszerűbb blogger-mamáknak olyan szponzoraik vannak, mint a Johnson & Johnson, Procter & Gamble vagy a State Farm.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >