A nagy márkák szeretik a kismamablogokat
A gyesen lévő blogger-mamák az online marketing nagy fogásai közé tartozhatnak a közeljövőben. Az anyák ugyanis csúcsfogyasztónak számítanak, az MSM Media friss kutatásai szerint a háztartási költés 80 százalékáról döntenek. Többségük aktív internetfelhasználó is egyben, 87 százalékuk rendszeresen szörföl a neten. És ami a lényeg: a BabyCenter és a Keller Fay Group megfigyelései szerint online beszélgetéseik 60 százaléka márkanevet is tartalmaz. A legnépszerűbb blogger-mamáknak olyan szponzoraik vannak, mint a Johnson & Johnson, Procter & Gamble vagy a State Farm.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >