A nagy márkák szeretik a kismama-blogokat
A gyesen lévő blogger-mamák az online marketing nagy halai közé tartozhatnak a közeljövőben. Az anyák ugyanis csúcs-fogyasztónak számítanak, nagyjából 2,1 trillió dollár értékben vásárolnak az Egyesült Államokban.
Az MSM Media friss kutatásai
szerint a háztartási költés
80 százalékáról döntenek. Többségük aktív
internet-felhasználó is egyben, 87 százalékuk
rendszeresen szörföl a neten, és ami a lényeg:
a BabyCenter és a Keller Fay Group megfigyelései
szerint online beszélgetéseik 60 százaléka
márkanevet is tartalmaz. A legnépszerűbb
blogger-mamáknak olyan szponzoraik vannak, mint a Johnson &
Johnson, Procter & Gamble vagy a State Farm. A gyártók
számos eszközt bevetnek a mamák meggyőzésére
termékmintákat küldenek, meghívják
őket a székházukba vagy távolabbi utakra viszik
őket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >