A nagy márkák szeretik a kismama-blogokat
A gyesen lévő blogger-mamák az online marketing nagy halai közé tartozhatnak a közeljövőben. Az anyák ugyanis csúcs-fogyasztónak számítanak, nagyjából 2,1 trillió dollár értékben vásárolnak az Egyesült Államokban.
Az MSM Media friss kutatásai
szerint a háztartási költés
80 százalékáról döntenek. Többségük aktív
internet-felhasználó is egyben, 87 százalékuk
rendszeresen szörföl a neten, és ami a lényeg:
a BabyCenter és a Keller Fay Group megfigyelései
szerint online beszélgetéseik 60 százaléka
márkanevet is tartalmaz. A legnépszerűbb
blogger-mamáknak olyan szponzoraik vannak, mint a Johnson &
Johnson, Procter & Gamble vagy a State Farm. A gyártók
számos eszközt bevetnek a mamák meggyőzésére
termékmintákat küldenek, meghívják
őket a székházukba vagy távolabbi utakra viszik
őket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >