A nagy márkák szeretik a kismama-blogokat
A gyesen lévő blogger-mamák az online marketing nagy halai közé tartozhatnak a közeljövőben. Az anyák ugyanis csúcs-fogyasztónak számítanak, nagyjából 2,1 trillió dollár értékben vásárolnak az Egyesült Államokban.
Az MSM Media friss kutatásai
szerint a háztartási költés
80 százalékáról döntenek. Többségük aktív
internet-felhasználó is egyben, 87 százalékuk
rendszeresen szörföl a neten, és ami a lényeg:
a BabyCenter és a Keller Fay Group megfigyelései
szerint online beszélgetéseik 60 százaléka
márkanevet is tartalmaz. A legnépszerűbb
blogger-mamáknak olyan szponzoraik vannak, mint a Johnson &
Johnson, Procter & Gamble vagy a State Farm. A gyártók
számos eszközt bevetnek a mamák meggyőzésére
termékmintákat küldenek, meghívják
őket a székházukba vagy távolabbi utakra viszik
őket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >