A nagy márkák szeretik a kismama-blogokat
A gyesen lévő blogger-mamák az online marketing nagy halai közé tartozhatnak a közeljövőben. Az anyák ugyanis csúcs-fogyasztónak számítanak, nagyjából 2,1 trillió dollár értékben vásárolnak az Egyesült Államokban.
Az MSM Media friss kutatásai
szerint a háztartási költés
80 százalékáról döntenek. Többségük aktív
internet-felhasználó is egyben, 87 százalékuk
rendszeresen szörföl a neten, és ami a lényeg:
a BabyCenter és a Keller Fay Group megfigyelései
szerint online beszélgetéseik 60 százaléka
márkanevet is tartalmaz. A legnépszerűbb
blogger-mamáknak olyan szponzoraik vannak, mint a Johnson &
Johnson, Procter & Gamble vagy a State Farm. A gyártók
számos eszközt bevetnek a mamák meggyőzésére
termékmintákat küldenek, meghívják
őket a székházukba vagy távolabbi utakra viszik
őket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >