A nagy lánc gyakorlatában
A SPAR az igényes és széles választékra törekszik borválasztékában, amely ár-érték arányban is megfelelő lehet a vásárlóknak. Boltkategóriánként és boltméretenként változó a borszortiment, nagyobb üzleteikben (például az Intersparban) 600-féle bort kínálnak. Borválasztékukban háromféle sajátmárka-család van: S-Budget néven négyféle asztali bort, Pincemester elnevezéssel 24-féle minőségi bort, SPAR Válogatás márkanév alatt 17-féle kiemelkedő ár-érték arányú bort értékesítenek. A borválaszték döntően magyar borokból áll, a külföldi bor aránya szezononként változó – 4-7 százaléka a forgalomnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >