A nagy lánc gyakorlatában
A SPAR az igényes és széles választékra törekszik borválasztékában, amely ár-érték arányban is megfelelő lehet a vásárlóknak. Boltkategóriánként és boltméretenként változó a borszortiment, nagyobb üzleteikben (például az Intersparban) 600-féle bort kínálnak. Borválasztékukban háromféle sajátmárka-család van: S-Budget néven négyféle asztali bort, Pincemester elnevezéssel 24-féle minőségi bort, SPAR Válogatás márkanév alatt 17-féle kiemelkedő ár-érték arányú bort értékesítenek. A borválaszték döntően magyar borokból áll, a külföldi bor aránya szezononként változó – 4-7 százaléka a forgalomnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A Kárpát-medence legízletesebb magyar ételeit is megkóstolhatjuk a Szent István Napon
A Kárpát-medence legfinomabb fogásait, zamatos illatokat és hagyományőrző programokat ígér…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >