A nagy lánc gyakorlatában
A SPAR az igényes és széles választékra törekszik borválasztékában, amely ár-érték arányban is megfelelő lehet a vásárlóknak. Boltkategóriánként és boltméretenként változó a borszortiment, nagyobb üzleteikben (például az Intersparban) 600-féle bort kínálnak. Borválasztékukban háromféle sajátmárka-család van: S-Budget néven négyféle asztali bort, Pincemester elnevezéssel 24-féle minőségi bort, SPAR Válogatás márkanév alatt 17-féle kiemelkedő ár-érték arányú bort értékesítenek. A borválaszték döntően magyar borokból áll, a külföldi bor aránya szezononként változó – 4-7 százaléka a forgalomnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >