A nagy kékség!
A tavalyi hullámvölgy után idén újra fellendült a ginek hazai forgalma, és némi fáziskéséssel ugyan, de hozzánk is kezd begyűrűzni a ginforradalom. 2019-ben megjelentek az első sokat ígérő hazai prémium kézműves ginek, közülük is talán a legeredetibb a Brebis Kft. Búzavirágja. A kék vadvirág egyébként nemcsak a gin nevét, de színét is adja.
A novemberben piacra került új termék a pálinkák világában jelentős sikereket elért főzőmester, Márton János és a kreatív kezdeményezéseiről ismert marketingszakember, Bárány Péter közös munkája. Az ital 24-féle növény – a receptet titokban tartják – felhasználásával készül, főzetenként egyszerre mindössze 300 palack. Idén csupán 3 főzet készült, az első bő 24 óra alatt el is fogyott.
A Búzavirágnak nemcsak íze miatt jósolunk szép jövőt; kiszerelése, remekül eltalált címkéje és színessége nagyon pontosan illeszkedik a legmodernebb italtrendekhez.
Kapcsolódó cikkeink
Szőlő alapú gintermékeket fejlesztett ki a PTE és a Danubiana Kft.
Szőlő alapanyagú, aromavesztés nélküli új gintermékeket és gyártási technológiát fejlesztett…
Tovább olvasom >…azért a boróka az úr!
Világszinten a gin kategória még növekedésben van, ám a fejlődés…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >