A nagy kékség!
A tavalyi hullámvölgy után idén újra fellendült a ginek hazai forgalma, és némi fáziskéséssel ugyan, de hozzánk is kezd begyűrűzni a ginforradalom. 2019-ben megjelentek az első sokat ígérő hazai prémium kézműves ginek, közülük is talán a legeredetibb a Brebis Kft. Búzavirágja. A kék vadvirág egyébként nemcsak a gin nevét, de színét is adja.
A novemberben piacra került új termék a pálinkák világában jelentős sikereket elért főzőmester, Márton János és a kreatív kezdeményezéseiről ismert marketingszakember, Bárány Péter közös munkája. Az ital 24-féle növény – a receptet titokban tartják – felhasználásával készül, főzetenként egyszerre mindössze 300 palack. Idén csupán 3 főzet készült, az első bő 24 óra alatt el is fogyott.
A Búzavirágnak nemcsak íze miatt jósolunk szép jövőt; kiszerelése, remekül eltalált címkéje és színessége nagyon pontosan illeszkedik a legmodernebb italtrendekhez.
Kapcsolódó cikkeink
Klimatikus ízválság: veszélyben a gin karakteres zamata?
A gin ízvilágát meghatározó borókabogyók is megsínylik a klímaváltozást –…
Tovább olvasom >Limitált kiadású, dzsungelt idéző White Gin palackkal robbantja be a nyarat a Kalumba
A Kalumba, amely egzotikus ízvilágával és kalandos karakterével hódította meg…
Tovább olvasom >Zamárdiból a világ tetejére: világelső lett a Carly’s gin&tonic Londonban
Soha nem látott sikert ért el a magyar italgyártó a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >Bodrogi Gyulával és Süsüvel is találkozhatnak a családok a Varázsligetben
A Szent István Nap rendezvénysorozata idén is színes programkavalkáddal várja…
Tovább olvasom >