A nagy kékség!
A tavalyi hullámvölgy után idén újra fellendült a ginek hazai forgalma, és némi fáziskéséssel ugyan, de hozzánk is kezd begyűrűzni a ginforradalom. 2019-ben megjelentek az első sokat ígérő hazai prémium kézműves ginek, közülük is talán a legeredetibb a Brebis Kft. Búzavirágja. A kék vadvirág egyébként nemcsak a gin nevét, de színét is adja.
A novemberben piacra került új termék a pálinkák világában jelentős sikereket elért főzőmester, Márton János és a kreatív kezdeményezéseiről ismert marketingszakember, Bárány Péter közös munkája. Az ital 24-féle növény – a receptet titokban tartják – felhasználásával készül, főzetenként egyszerre mindössze 300 palack. Idén csupán 3 főzet készült, az első bő 24 óra alatt el is fogyott.
A Búzavirágnak nemcsak íze miatt jósolunk szép jövőt; kiszerelése, remekül eltalált címkéje és színessége nagyon pontosan illeszkedik a legmodernebb italtrendekhez.
Kapcsolódó cikkeink
…azért a boróka az úr!
Világszinten a gin kategória még növekedésben van, ám a fejlődés…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >