A Nádudvari Körített Túró termékcsalád az Agrármarketing Centrum különdíjasa
A magyar élelmiszer-innováció terén kifejtett munka elismeréseként a Nádudvari Élelmiszer Kft. Nádudvari Körített Túró termékcsaládja nemcsak a Magyar Termék Nagydíj védjegy viselési jogát, de az Agrármarketing Centrum különdíját is elnyerte.
A vállalat a hazai élelmiszerpiac azon kevés piaci szereplői közé tartozik, amelyeknél a tulajdonosi kör, a tőke, a munkaerő, és az alapanyag is magyar. Üzleti filozófiáját a minőségre fókuszálva határozták meg: a nyomon követés és a megfelelés az élelmiszerbiztonsági elvárásoknak meghatározó fontossággal bír a munka minden fázisában. Ezen stratégia alapján nyerte el a Nádudvari körített Túró termékcsalád a Magyar Termék Nagydíj címet. A magyar tejtermék-előállító vállalatok közül a 2010 évben Nádudvar egyedüliként büszkélkedhet ilyen védjegyet elnyert termékkel. Az AMC, mint a magyar agrártermékek kül- és belpiaci értékesítésének támogatásra hivatott intézmény szívesen állt e kezdeményezés mellé, hiszen a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegy programjával maga is támogatja a kiemelkedő minőségű hazai élelmiszereket gyártó vállalatok piaci szereplését.
A Nádudvari Körített Túró erős alapokra építkezett: két fő alkotóeleme a rögös Nádudvari túró, valamint a friss köpülésű Nádudvari teavaj. Ezen termékek már a korábbi években elnyerték a Magyar Termék Nagydíj címet. A termékfejlesztés a tradícióra építve történt: A termékbe a rögös túró és a vaj mellé csak alapfűszerek kerültek és így született meg a nagyanyáink által otthon, házilag készített étel nádudvari változata:
A mai kiélezett piaci versenyben különösen nagy jelentősége van annak, hogy a piac, a fogyasztók hogyan értékelik egy adott üzem munkáját. A Magyar Termék Nagydíj és az AMC-különdíj mellett a Nádudvari márka a Superbrands 2010 címet is magáénak tudhatja. Ezek az elismerések most megerősítették, hogy Nádudvar jó úton halad, és a vásárlók szeretik a jó minőségű magyar terméket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >