A multik legújabb módszere a bevásárlókosár értékének növelésére
A látogatók körében nagy sikert aratott a FOODAPEST kiállításon bemutatott új fejlesztés, a Receptkioszk. A Szintézis ZRt. új fejlesztésének célja, hogy partnereinél a vásárlói bevásárlókosár értékét növelje.
Ez elsősorban a nagy bevásárlóközpontok érdeklődését kelti fel: a legtöbbnek komoly kihívást jelent, hogy egy-egy vásárló minél több terméket náluk szerezzen be.
A fejlesztés alapötlete a következő: sok háziasszonynak nem is a főzés okoz problémát, hanem, hogy napról napra ki kell találni, hogy mit főzzön. A kioszkban kategóriánként csoportosítva választhat a receptek közül, a választás után egyetlen gombnyomással kinyomtathatja a receptet és a hozzávalókat tételesen felsoroló listát. Így semmit nem fog elfelejteni a hozzávalók közül és elkerülheti, hogy vissza kelljen szaladni a kisboltba az elfelejtett apróságokért.
A receptkioszk már a kiállításon nagyon népszerű volt, sorban álltak előtte azt érdeklődők, akik örömmel kutakodtak a jobbnál jobb receptek után, melyről azonnal bevásárló listát tudtak nyomtatni.
A Szintézis legújabb fejlesztése várhatóan hamarosan megjelenik a hipermarketek előterében, ahol minden bizonnyal a vásárlók kedvence lesz.

Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >