A multik legújabb módszere a bevásárlókosár értékének növelésére
A látogatók körében nagy sikert aratott a FOODAPEST kiállításon bemutatott új fejlesztés, a Receptkioszk. A Szintézis ZRt. új fejlesztésének célja, hogy partnereinél a vásárlói bevásárlókosár értékét növelje.
Ez elsősorban a nagy bevásárlóközpontok érdeklődését kelti fel: a legtöbbnek komoly kihívást jelent, hogy egy-egy vásárló minél több terméket náluk szerezzen be.
A fejlesztés alapötlete a következő: sok háziasszonynak nem is a főzés okoz problémát, hanem, hogy napról napra ki kell találni, hogy mit főzzön. A kioszkban kategóriánként csoportosítva választhat a receptek közül, a választás után egyetlen gombnyomással kinyomtathatja a receptet és a hozzávalókat tételesen felsoroló listát. Így semmit nem fog elfelejteni a hozzávalók közül és elkerülheti, hogy vissza kelljen szaladni a kisboltba az elfelejtett apróságokért.
A receptkioszk már a kiállításon nagyon népszerű volt, sorban álltak előtte azt érdeklődők, akik örömmel kutakodtak a jobbnál jobb receptek után, melyről azonnal bevásárló listát tudtak nyomtatni.
A Szintézis legújabb fejlesztése várhatóan hamarosan megjelenik a hipermarketek előterében, ahol minden bizonnyal a vásárlók kedvence lesz.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/uploads/media/2010%2003/receptkioszk.jpg)
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo Immun+ epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g
A Mizo Immun+ új, limitált kiadású epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g…
Tovább olvasom >A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >Mizo banános-csoki ízű tej 450 ml
A Mizo új, limitált kiadású, banános-csoki ízű tej 450 ml kiszerelésben,…
Tovább olvasom >