A Müller megnyitja zászlóshajóját a Budapest Prestige-ben

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 11. 28. 12:04

Három éven át tartó építkezés után a Müller  kereskedelmi vállalat ünnepélyesen megnyitja új zászlóshajó üzletét a Budapest  Prestige épületében. Az impozáns építmény a belváros szívében, a rangos Váci utca  és Régi Posta utca sarkán, az 5. kerületben található, mindössze néhány méterre a Vörösmarty tértől. Ezzel a projekttel a Müller új mércét állít, ötvözve a kifinomult  építészetet, a városi életet és a prémium vásárlási élményt.

Erwin Müller cégvezető-tulajdonos, Brezovsky Tibor ügyvezető igazgató Magyarország, Kondor Viktória értékesítési koordinátor, Bálega Csaba üzletvezető, és Udvardi Kata területi vezető az új üzlet munkatársaival  Fotó: Cser Dániel

Egy zászlóshajó, amely magasra teszi a mércét 

A modern Müller üzlet három szinten – -1, földszint és első emelet – terül el a Budapest  Prestige épületében, összesen 2 841 négyzetméteres eladótérrel. A mozgólépcsőknek és lifteknek köszönhetően minden szint könnyen, akadálymantesen megközelíthető.  Az üzlet 130 000 különböző árucikket kínál, többek között drogéria és parfüm termékeket, játékokat, háztartási cikkeket, kézimunka termékeket, állateledel- és  felszerelést, valamint árucikkeket babáknak és kisgyermekeknek, illetve széles  multimédia választékot. 

Kiemelt figyelem: Luxusparfüméria részleg 150 négyzetméteren 

Először mutatja be a Müller külföldön újonnan fejlesztett luxusparfüméria részlegét,  amely 150 négyzetméteren ötvözi az eleganciát és az exkluzivitást.

Az új luxus parfüméria részleg      Fotó: Döbörhegyi Anna

„Az új  luxusparfümériával nemcsak elegáns környezetet teremtünk, hanem tökéletes keretet  biztosítunk a nemzetközi niche-márkák számára, amelyek nagy hangsúlyt fektetnek márkájuk prezentálására”

– mondta Elke Menold, a Müller cégcsoport vezetőségének  tagja. Ez a koncepció a parfümöket helyezi a középpontba. Az új irányvonalnak  köszönhetően a Müller olyan exkluzív márkákat tudott bemutatni, mint a „Les  Destinations”, „4711 Acqua Colonia Collection Absolue” és„Lalique”. 

Az épület   Fotó: Cser Dániel

Müller – több mint 70 éve a siker útján 

A Müller több mint hét évtizede képviseli a sokszínűséget és a minőséget. Több mint  940 üzlettel nyolc országban, 35 000 alkalmazottal és 850 gyakornokkal a cég Európa  egyik vezető kiskereskedelmi vállalata. Több országban már online, illetve az  üzletekben kínál több mint 190 000 terméket, kielégítve a Müller vásárlói igények  széles skáláját. 

A Budapest Prestige-ben található új üzletének megnyitásával a Müller erősíti  pozícióját Magyarországon. 17 évvel ezelőtt nyitotta meg első üzletét az országban,  mára 34 üzlettel működik, és az ország vezető kiskereskedelmi vállalatai közé tartozik. „Ez a projekt megmutatja elkötelezettségünket, hogy ügyfeleinknek magas színvonalú  és modern vásárlási élményt nyújtsunk” – mondta Erwin Müller, a vállalat alapítója.  „Kezdettől fogva az volt a célunk, hogy a sokszínűséget, a minőséget és a vásárlók  professzionális kiszolgálását egyesítsük.”

Elke Menold és Anita Müller   Fotó: Cser Dániel

Építészeti vízió: Hagyomány találkozása a modernitással 

A Budapest Prestige épületét az ulmi Ankner Buchholz Építésziroda tervezte és  kivitelezte, amely harmonikusan ötvözi a történelmi elemeket a korszerű eleganciával.  A finoman csiszolt horvát mészkőből készült homlokzat („Giallo d’Istria”) a környék  hagyományos építészeti elemeihez igazodik. A letisztult reliefmélységek és az eloxált  alumíniumprofilok dinamikus struktúrát kölcsönöznek a homlokzatnak, amely  különösen éjszaka válik látványossá a speciális megvilágításnak köszönhetően. A Budapest Prestige összesen 9 650 négyzetmétert foglal magában, és az épületben  az üzlet mellett 40 exkluzív, kiadó lakás is található, melyek teraszai lenyűgöző kilátást  nyújtanak a Dunára és a budai hegyekre. 

Erwin Müller      Fotó: Cser Dániel

A hagyomány és az innováció harmóniája 

„Célunk az volt, hogy ne csupán egy áruházat hozzunk létre, hanem olyan épületet,  amely gazdagítja Budapest építészeti szépségét, miközben modern elemeket vonultat  fel” – mondta Erwin Müller. A Budapest Prestige így a hagyomány és az innováció tökéletes harmóniáját képviseli,  és hozzájárul a város fejlődéséhez. Mindez erősíti Budapest nemzetközi metropolisszá  válását és mutatja a Müller cég jövőorientált kereskedelmi elkötelezettségét.

Kapcsolódó cikkeink