A Müller megnyitja zászlóshajóját a Budapest Prestige-ben
Három éven át tartó építkezés után a Müller kereskedelmi vállalat ünnepélyesen megnyitja új zászlóshajó üzletét a Budapest Prestige épületében. Az impozáns építmény a belváros szívében, a rangos Váci utca és Régi Posta utca sarkán, az 5. kerületben található, mindössze néhány méterre a Vörösmarty tértől. Ezzel a projekttel a Müller új mércét állít, ötvözve a kifinomult építészetet, a városi életet és a prémium vásárlási élményt.
Egy zászlóshajó, amely magasra teszi a mércét
A modern Müller üzlet három szinten – -1, földszint és első emelet – terül el a Budapest Prestige épületében, összesen 2 841 négyzetméteres eladótérrel. A mozgólépcsőknek és lifteknek köszönhetően minden szint könnyen, akadálymantesen megközelíthető. Az üzlet 130 000 különböző árucikket kínál, többek között drogéria és parfüm termékeket, játékokat, háztartási cikkeket, kézimunka termékeket, állateledel- és felszerelést, valamint árucikkeket babáknak és kisgyermekeknek, illetve széles multimédia választékot.
Kiemelt figyelem: Luxusparfüméria részleg 150 négyzetméteren
Először mutatja be a Müller külföldön újonnan fejlesztett luxusparfüméria részlegét, amely 150 négyzetméteren ötvözi az eleganciát és az exkluzivitást.
„Az új luxusparfümériával nemcsak elegáns környezetet teremtünk, hanem tökéletes keretet biztosítunk a nemzetközi niche-márkák számára, amelyek nagy hangsúlyt fektetnek márkájuk prezentálására”
– mondta Elke Menold, a Müller cégcsoport vezetőségének tagja. Ez a koncepció a parfümöket helyezi a középpontba. Az új irányvonalnak köszönhetően a Müller olyan exkluzív márkákat tudott bemutatni, mint a „Les Destinations”, „4711 Acqua Colonia Collection Absolue” és„Lalique”.
Müller – több mint 70 éve a siker útján
A Müller több mint hét évtizede képviseli a sokszínűséget és a minőséget. Több mint 940 üzlettel nyolc országban, 35 000 alkalmazottal és 850 gyakornokkal a cég Európa egyik vezető kiskereskedelmi vállalata. Több országban már online, illetve az üzletekben kínál több mint 190 000 terméket, kielégítve a Müller vásárlói igények széles skáláját.
A Budapest Prestige-ben található új üzletének megnyitásával a Müller erősíti pozícióját Magyarországon. 17 évvel ezelőtt nyitotta meg első üzletét az országban, mára 34 üzlettel működik, és az ország vezető kiskereskedelmi vállalatai közé tartozik. „Ez a projekt megmutatja elkötelezettségünket, hogy ügyfeleinknek magas színvonalú és modern vásárlási élményt nyújtsunk” – mondta Erwin Müller, a vállalat alapítója. „Kezdettől fogva az volt a célunk, hogy a sokszínűséget, a minőséget és a vásárlók professzionális kiszolgálását egyesítsük.”
Építészeti vízió: Hagyomány találkozása a modernitással
A Budapest Prestige épületét az ulmi Ankner Buchholz Építésziroda tervezte és kivitelezte, amely harmonikusan ötvözi a történelmi elemeket a korszerű eleganciával. A finoman csiszolt horvát mészkőből készült homlokzat („Giallo d’Istria”) a környék hagyományos építészeti elemeihez igazodik. A letisztult reliefmélységek és az eloxált alumíniumprofilok dinamikus struktúrát kölcsönöznek a homlokzatnak, amely különösen éjszaka válik látványossá a speciális megvilágításnak köszönhetően. A Budapest Prestige összesen 9 650 négyzetmétert foglal magában, és az épületben az üzlet mellett 40 exkluzív, kiadó lakás is található, melyek teraszai lenyűgöző kilátást nyújtanak a Dunára és a budai hegyekre.
A hagyomány és az innováció harmóniája
„Célunk az volt, hogy ne csupán egy áruházat hozzunk létre, hanem olyan épületet, amely gazdagítja Budapest építészeti szépségét, miközben modern elemeket vonultat fel” – mondta Erwin Müller. A Budapest Prestige így a hagyomány és az innováció tökéletes harmóniáját képviseli, és hozzájárul a város fejlődéséhez. Mindez erősíti Budapest nemzetközi metropolisszá válását és mutatja a Müller cég jövőorientált kereskedelmi elkötelezettségét.
Kapcsolódó cikkeink
Erwin Müller második „Goldener Zuckerhut” díját nyerte el – Példátlan életmű a kiskereskedelemben
Berlinben, mintegy 500 vendég jelenlétében vehette át Erwin Müller, a…
Tovább olvasom >Nébih: citromos frissítő italt hívtak vissza a forgalomból
Citromos frissítő italt hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria…
Tovább olvasom >Megnyitja századik üzletét Ukrajnában a JYSK
Megnyitja századik ukrajnai üzletét a dániai székhelyű JYSK nemzetközi kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Növekvő költségvetés
A jövő évi költségvetés benyújtásának alkalmával érdemes áttekinteni, hogy az…
Tovább olvasom >Drágább lesz az idei karácsonyi sütés
Az idei karácsonyi sütés jóval drágább lehet, mivel az alapvető…
Tovább olvasom >A GLS Hungary felveszi a versenyt a C2C piacon is
A GLS Hungary 2024. november 20-tól új árstruktúrát vezetett be…
Tovább olvasom >