A Müller megnyitja zászlóshajóját a Budapest Prestige-ben
Három éven át tartó építkezés után a Müller kereskedelmi vállalat ünnepélyesen megnyitja új zászlóshajó üzletét a Budapest Prestige épületében. Az impozáns építmény a belváros szívében, a rangos Váci utca és Régi Posta utca sarkán, az 5. kerületben található, mindössze néhány méterre a Vörösmarty tértől. Ezzel a projekttel a Müller új mércét állít, ötvözve a kifinomult építészetet, a városi életet és a prémium vásárlási élményt.

Erwin Müller cégvezető-tulajdonos, Brezovsky Tibor ügyvezető igazgató Magyarország, Kondor Viktória értékesítési koordinátor, Bálega Csaba üzletvezető, és Udvardi Kata területi vezető az új üzlet munkatársaival Fotó: Cser Dániel
Egy zászlóshajó, amely magasra teszi a mércét
A modern Müller üzlet három szinten – -1, földszint és első emelet – terül el a Budapest Prestige épületében, összesen 2 841 négyzetméteres eladótérrel. A mozgólépcsőknek és lifteknek köszönhetően minden szint könnyen, akadálymantesen megközelíthető. Az üzlet 130 000 különböző árucikket kínál, többek között drogéria és parfüm termékeket, játékokat, háztartási cikkeket, kézimunka termékeket, állateledel- és felszerelést, valamint árucikkeket babáknak és kisgyermekeknek, illetve széles multimédia választékot.
Kiemelt figyelem: Luxusparfüméria részleg 150 négyzetméteren
Először mutatja be a Müller külföldön újonnan fejlesztett luxusparfüméria részlegét, amely 150 négyzetméteren ötvözi az eleganciát és az exkluzivitást.

Az új luxus parfüméria részleg Fotó: Döbörhegyi Anna
„Az új luxusparfümériával nemcsak elegáns környezetet teremtünk, hanem tökéletes keretet biztosítunk a nemzetközi niche-márkák számára, amelyek nagy hangsúlyt fektetnek márkájuk prezentálására”
– mondta Elke Menold, a Müller cégcsoport vezetőségének tagja. Ez a koncepció a parfümöket helyezi a középpontba. Az új irányvonalnak köszönhetően a Müller olyan exkluzív márkákat tudott bemutatni, mint a „Les Destinations”, „4711 Acqua Colonia Collection Absolue” és„Lalique”.

Az épület Fotó: Cser Dániel
Müller – több mint 70 éve a siker útján
A Müller több mint hét évtizede képviseli a sokszínűséget és a minőséget. Több mint 940 üzlettel nyolc országban, 35 000 alkalmazottal és 850 gyakornokkal a cég Európa egyik vezető kiskereskedelmi vállalata. Több országban már online, illetve az üzletekben kínál több mint 190 000 terméket, kielégítve a Müller vásárlói igények széles skáláját.
A Budapest Prestige-ben található új üzletének megnyitásával a Müller erősíti pozícióját Magyarországon. 17 évvel ezelőtt nyitotta meg első üzletét az országban, mára 34 üzlettel működik, és az ország vezető kiskereskedelmi vállalatai közé tartozik. „Ez a projekt megmutatja elkötelezettségünket, hogy ügyfeleinknek magas színvonalú és modern vásárlási élményt nyújtsunk” – mondta Erwin Müller, a vállalat alapítója. „Kezdettől fogva az volt a célunk, hogy a sokszínűséget, a minőséget és a vásárlók professzionális kiszolgálását egyesítsük.”

Elke Menold és Anita Müller Fotó: Cser Dániel
Építészeti vízió: Hagyomány találkozása a modernitással
A Budapest Prestige épületét az ulmi Ankner Buchholz Építésziroda tervezte és kivitelezte, amely harmonikusan ötvözi a történelmi elemeket a korszerű eleganciával. A finoman csiszolt horvát mészkőből készült homlokzat („Giallo d’Istria”) a környék hagyományos építészeti elemeihez igazodik. A letisztult reliefmélységek és az eloxált alumíniumprofilok dinamikus struktúrát kölcsönöznek a homlokzatnak, amely különösen éjszaka válik látványossá a speciális megvilágításnak köszönhetően. A Budapest Prestige összesen 9 650 négyzetmétert foglal magában, és az épületben az üzlet mellett 40 exkluzív, kiadó lakás is található, melyek teraszai lenyűgöző kilátást nyújtanak a Dunára és a budai hegyekre.

Erwin Müller Fotó: Cser Dániel
A hagyomány és az innováció harmóniája
„Célunk az volt, hogy ne csupán egy áruházat hozzunk létre, hanem olyan épületet, amely gazdagítja Budapest építészeti szépségét, miközben modern elemeket vonultat fel” – mondta Erwin Müller. A Budapest Prestige így a hagyomány és az innováció tökéletes harmóniáját képviseli, és hozzájárul a város fejlődéséhez. Mindez erősíti Budapest nemzetközi metropolisszá válását és mutatja a Müller cég jövőorientált kereskedelmi elkötelezettségét.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >