A Moments ostya ismét egy újdonsággal rukkolt elő: Bemutatjuk az új Moments Minit!
A Moments ostya 2008-as magyarországi bevezetése óta számos meglepetéssel hívta fel magára a figyelmet, akár az ízeket, akár a terméktípusokat tekintve.
Ez most sincs másképp, hiszen a Moments portfóliójába megérkezett a sokak által várt Moments Mini ostya, természetesen a márkától már megszokott magas minőségű összetevőkkel és kivitelezéssel!
A termék 3db x 27 g-os multipackban került a piacra, ráadásul rögtön két ízben is: csokoládés-kakaós és tejes.
Ez az ötletes összecsomagolás kifejezetten praktikus, hiszen amellett, hogy könnyen magunkkal vihetjük a táskában, zsebünkben, autóban, csupán egy mozdulattal akár másokkal is megoszthatjuk! …vagy eltehetjük magunknak későbbre is 😊
Kicsik és nagyok számára egyaránt praktikus a mini kiszerelés, ugyanis kis mérete miatt bárki örömmel / bűntudat nélkül fogyaszthatja, ráadásul maszatos ujjak nélkül!
Éppúgy, ahogyan nagytestvére
– a Moments 45 g –, a Moments Mini 3db x 27 g-os ostyák is kizárólag a szélein mártottak. Így jöhet a nyár és a meleg, abban biztosak lehetünk, hogy egy vagy akár több Moments Mini ostya elfogyasztása után sem lesznek ujjaink maszatosak.
A Mini érkezésével a Moments ostya immáron számos ízben és összesen 4 kiszerelésben kapható: Moments Original 45 g, Moments Intenso 40 g, Moments Wow! 40 g és a Moments Mini 3db x 27 g.
Ha egy KIS édességre vágysz, mindenképpen kóstold meg. Hogy Miért?
Csak úgy! (x)
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >Közös nyilatkozatban hívják fel a figyelmet a BIOEAST-tagországok a fenntartható természeti erőforrás-használathoz kapcsolódó kutatás és innováció fontosságára
A soros magyar EU-elnökség a BIOEAST kezdeményezéssel együttműködve magas szintű…
Tovább olvasom >Egyre átgondoltabb AI-fejlesztések zajlanak
Az innovációban élenjáró és a digitális átállást kiemelten kezelő cégeknél…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >