A Moments ostya ismét egy újdonsággal rukkolt elő: Bemutatjuk az új Moments Minit!
A Moments ostya 2008-as magyarországi bevezetése óta számos meglepetéssel hívta fel magára a figyelmet, akár az ízeket, akár a terméktípusokat tekintve.
Ez most sincs másképp, hiszen a Moments portfóliójába megérkezett a sokak által várt Moments Mini ostya, természetesen a márkától már megszokott magas minőségű összetevőkkel és kivitelezéssel!
A termék 3db x 27 g-os multipackban került a piacra, ráadásul rögtön két ízben is: csokoládés-kakaós és tejes.
Ez az ötletes összecsomagolás kifejezetten praktikus, hiszen amellett, hogy könnyen magunkkal vihetjük a táskában, zsebünkben, autóban, csupán egy mozdulattal akár másokkal is megoszthatjuk! …vagy eltehetjük magunknak későbbre is 😊
Kicsik és nagyok számára egyaránt praktikus a mini kiszerelés, ugyanis kis mérete miatt bárki örömmel / bűntudat nélkül fogyaszthatja, ráadásul maszatos ujjak nélkül!
Éppúgy, ahogyan nagytestvére
– a Moments 45 g –, a Moments Mini 3db x 27 g-os ostyák is kizárólag a szélein mártottak. Így jöhet a nyár és a meleg, abban biztosak lehetünk, hogy egy vagy akár több Moments Mini ostya elfogyasztása után sem lesznek ujjaink maszatosak.
A Mini érkezésével a Moments ostya immáron számos ízben és összesen 4 kiszerelésben kapható: Moments Original 45 g, Moments Intenso 40 g, Moments Wow! 40 g és a Moments Mini 3db x 27 g.
Ha egy KIS édességre vágysz, mindenképpen kóstold meg. Hogy Miért?
Csak úgy! (x)
Kapcsolódó cikkeink
JUST mosógél 4 l – active, color
Prémium minőségű JUST mosógélek színes és fehér ruhák mosásához alacsony…
Tovább olvasom >Hankó Balázs: rekordszámú nevezés érkezett a 34. Országos Tudományos és Innovációs Olimpiára
Rekordszámú nevezés érkezett a középiskolai tudományos és innovációs tevékenységet fejlesztő…
Tovább olvasom >Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada
Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >