A Moments ostya ismét egy újdonsággal rukkolt elő: Bemutatjuk az új Moments Minit!
A Moments ostya 2008-as magyarországi bevezetése óta számos meglepetéssel hívta fel magára a figyelmet, akár az ízeket, akár a terméktípusokat tekintve.
Ez most sincs másképp, hiszen a Moments portfóliójába megérkezett a sokak által várt Moments Mini ostya, természetesen a márkától már megszokott magas minőségű összetevőkkel és kivitelezéssel!
A termék 3db x 27 g-os multipackban került a piacra, ráadásul rögtön két ízben is: csokoládés-kakaós és tejes.
Ez az ötletes összecsomagolás kifejezetten praktikus, hiszen amellett, hogy könnyen magunkkal vihetjük a táskában, zsebünkben, autóban, csupán egy mozdulattal akár másokkal is megoszthatjuk! …vagy eltehetjük magunknak későbbre is 😊
Kicsik és nagyok számára egyaránt praktikus a mini kiszerelés, ugyanis kis mérete miatt bárki örömmel / bűntudat nélkül fogyaszthatja, ráadásul maszatos ujjak nélkül!
Éppúgy, ahogyan nagytestvére
– a Moments 45 g –, a Moments Mini 3db x 27 g-os ostyák is kizárólag a szélein mártottak. Így jöhet a nyár és a meleg, abban biztosak lehetünk, hogy egy vagy akár több Moments Mini ostya elfogyasztása után sem lesznek ujjaink maszatosak.
A Mini érkezésével a Moments ostya immáron számos ízben és összesen 4 kiszerelésben kapható: Moments Original 45 g, Moments Intenso 40 g, Moments Wow! 40 g és a Moments Mini 3db x 27 g.
Ha egy KIS édességre vágysz, mindenképpen kóstold meg. Hogy Miért?
Csak úgy! (x)
Kapcsolódó cikkeink
A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >