A Molson Coors lezárta a StarBev felvásárlását
A Molson Coors sörgyártó vállalat bejelentette, hogy a mai napon lezárta a StarBev csoport felvásárlását 2,65 milliárd euro értékben. Az újonnan felvásárolt vállaltcsoport Molson Coors Central Europe néven működik a továbbiakban, és vezérigazgatói pozícióját Mark Hunter, a Molson Coors UK & Írország vezérigazgatója tölti be.
A Molson Coors Central Europe közel 4100 főt foglalkoztat, kilenc sörgyárat működtet és piacvezető márkáit Csehországban, Szerbiában, Horvátországban, Romániában, Bulgáriában, Magyarországon, Montenegróban, Bosznia-Hercegovinában és Szlovákiában forgalmazza. A felvásárlás részét képezi a Staropramen márka is, mely a vállalatcsoport vezető márkája és több mint 30 országban van jelen világszerte.
„Izgatottan zártuk le ezt a felvásárlást, hiszen jelentős lépés a cégünk növekedési pályáján, amellyel tovább erősítjük prémium márkákból álló portfóliónkat” nyilatkozta Peter Swinburn, a MolsonCoors elnök-vezérigazgatója. Az első bejelentés óta sok időt töltöttünk el az egyes országokban a helyi kollégákkal. Soha nem voltunk még ennyire izgatottak az előttünk álló, az üzletben és a régióban rejlő megszámlálhatatlan lehetőséget látva. Jelentős fejlődést értünk el egy sikeres integráció megalapozásában, és bízunk benne, hogy rendelkezésünkre áll a megfelelő csapat, tapasztalat és stratégia ahhoz, hogy elérjük céljainkat.”
„Nagy örömömre szolgál, hogy átvehetem az irányítást a Molson Coors Central Europe felett. Egy erűs és jól működő vállaltcsoportot örököltem, kiváló márkákkal és egy nagyon jól teljesítő csapattal. A kiváló és erős márkákra alapozva, a vonzó és növekvő sörpiacot kihasználva tervezünk építkezni” nyilatkozta Mark Hunter, a Molson Coors Central Europe új vezérigazgatója.
Mark Hunter 2007 óta a Molson Coors UK & Írország vezérigazgatója, előtte pedig a Molson Coors Canada marketing alelnöke volt, ahol az értékesítési és marketing területekért felelt. Ezt megelőzően számtalan vezető pozíciót töltött be a söriparban, melyben1989 óta dolgozik. A Bass Brewers-nél az export piacokat és üzleti stratégiákat menedzselte, és ellátta a Carling márka marketing menedzsment feladatait is. A Bass Brewers vállalatnál marketing igazgatói pozíciót is betöltött és a Coors Brewers cégnél igazgatósági tag volt. Hunter több értékesítési feladatot is ellátott a Hallmark Cards és Bulmers Drinks vállalatoknál.
A Molson Coors Sörgyártó Vállalat a világ egyik legnagyobb sörgyártója. A cég mûködésének részét képezi Kanada, Egyesült Államok, Egyesült Királyság, Közép-Európa és a Molson CoorsInternational. A vállalat változatos portfólióval rendelkezik, melynek részei saját és partnermárkák is, többek között a Coors Light, Molson Canadian, Carling és Staropramen vezetõ márkák. A Molson Coors a Dow Jones Fenntarthatósi Indexe alapján (DJSI) 2011-ben listázásra került , ami a legelismertebb globális fenntarthatósági szintjel a nemzetközi vállaltok között. További információt a Molson Coors honlapja, a www.molsoncoors.com tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >