A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne Johnson, azaz A Szikla, Dany Garcia, Dave Rienzi és John Shulman által alapított, egészségesebb energiaitalokat kínáló ZOA márkában.
A többségi tulajdon birtokában a Molson Coors teljes körű irányításhoz jut a ZOA marketingje, kiskereskedelmi és közvetlen értékesítése, valamint fejlesztése terén – írja a Supermarket News. A tranzakciót az indokolja, hogy a Molson Coors növekedési lehetőséget lát a vásárlóknak jobb választást kínáló „better-for-you” kategóriába tartozó energiaitalok piacán, mely gyorsabban növekszik, mint az energiaital-szektor többi része.
A ZOA új csomagolással, vizuális arculattal és országos reklámkampánnyal jelentkezett, amelynek arca az egykori pankrátor, Dwayne Johnson.
Michelle St. Jacques, a Molson Coors kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy a vállalat olyan portfóliót épít, amely különböző alkalmakra kínál választási lehetőséget a fogyasztóknak, és a nem alkoholos italok ebben kulcsszerepet játszanak. A ZOA segítségével a fogyasztók egy napjának különböző szakaszaiban jelen tud a vállalat lenni.
A ZOA vásárlóinak 50%-a visszatérő vásárló, míg a fogyasztók 30%-a új belépő az energiaitalok piacán. Johnson a „Big Dwayne Energy” kampánnyal továbbra is meghatározó arca marad a márkának.
A ZOA jelenleg Észak-Amerika több mint 25000 üzletében kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >