A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne Johnson, azaz A Szikla, Dany Garcia, Dave Rienzi és John Shulman által alapított, egészségesebb energiaitalokat kínáló ZOA márkában.
A többségi tulajdon birtokában a Molson Coors teljes körű irányításhoz jut a ZOA marketingje, kiskereskedelmi és közvetlen értékesítése, valamint fejlesztése terén – írja a Supermarket News. A tranzakciót az indokolja, hogy a Molson Coors növekedési lehetőséget lát a vásárlóknak jobb választást kínáló „better-for-you” kategóriába tartozó energiaitalok piacán, mely gyorsabban növekszik, mint az energiaital-szektor többi része.
A ZOA új csomagolással, vizuális arculattal és országos reklámkampánnyal jelentkezett, amelynek arca az egykori pankrátor, Dwayne Johnson.
Michelle St. Jacques, a Molson Coors kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy a vállalat olyan portfóliót épít, amely különböző alkalmakra kínál választási lehetőséget a fogyasztóknak, és a nem alkoholos italok ebben kulcsszerepet játszanak. A ZOA segítségével a fogyasztók egy napjának különböző szakaszaiban jelen tud a vállalat lenni.
A ZOA vásárlóinak 50%-a visszatérő vásárló, míg a fogyasztók 30%-a új belépő az energiaitalok piacán. Johnson a „Big Dwayne Energy” kampánnyal továbbra is meghatározó arca marad a márkának.
A ZOA jelenleg Észak-Amerika több mint 25000 üzletében kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből (WHO) – jelentette…
Tovább olvasom >Triplázott a Borsodi – 2025-ben is Legjobb Munkáltató minősítést kapott
A Borsodi Sörgyár idén immár harmadik alkalommal kapta meg a…
Tovább olvasom >USA: a fogyasztók szerint az Aldi kínálja a legjobb ár-érték arányt
Az Egyesült Államokban gyorsan terjeszkedő Aldi az Ernst & Young…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >