A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne Johnson, azaz A Szikla, Dany Garcia, Dave Rienzi és John Shulman által alapított, egészségesebb energiaitalokat kínáló ZOA márkában.
A többségi tulajdon birtokában a Molson Coors teljes körű irányításhoz jut a ZOA marketingje, kiskereskedelmi és közvetlen értékesítése, valamint fejlesztése terén – írja a Supermarket News. A tranzakciót az indokolja, hogy a Molson Coors növekedési lehetőséget lát a vásárlóknak jobb választást kínáló „better-for-you” kategóriába tartozó energiaitalok piacán, mely gyorsabban növekszik, mint az energiaital-szektor többi része.
A ZOA új csomagolással, vizuális arculattal és országos reklámkampánnyal jelentkezett, amelynek arca az egykori pankrátor, Dwayne Johnson.
Michelle St. Jacques, a Molson Coors kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy a vállalat olyan portfóliót épít, amely különböző alkalmakra kínál választási lehetőséget a fogyasztóknak, és a nem alkoholos italok ebben kulcsszerepet játszanak. A ZOA segítségével a fogyasztók egy napjának különböző szakaszaiban jelen tud a vállalat lenni.
A ZOA vásárlóinak 50%-a visszatérő vásárló, míg a fogyasztók 30%-a új belépő az energiaitalok piacán. Johnson a „Big Dwayne Energy” kampánnyal továbbra is meghatározó arca marad a márkának.
A ZOA jelenleg Észak-Amerika több mint 25000 üzletében kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >