A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne Johnson, azaz A Szikla, Dany Garcia, Dave Rienzi és John Shulman által alapított, egészségesebb energiaitalokat kínáló ZOA márkában.
A többségi tulajdon birtokában a Molson Coors teljes körű irányításhoz jut a ZOA marketingje, kiskereskedelmi és közvetlen értékesítése, valamint fejlesztése terén – írja a Supermarket News. A tranzakciót az indokolja, hogy a Molson Coors növekedési lehetőséget lát a vásárlóknak jobb választást kínáló „better-for-you” kategóriába tartozó energiaitalok piacán, mely gyorsabban növekszik, mint az energiaital-szektor többi része.
A ZOA új csomagolással, vizuális arculattal és országos reklámkampánnyal jelentkezett, amelynek arca az egykori pankrátor, Dwayne Johnson.
Michelle St. Jacques, a Molson Coors kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy a vállalat olyan portfóliót épít, amely különböző alkalmakra kínál választási lehetőséget a fogyasztóknak, és a nem alkoholos italok ebben kulcsszerepet játszanak. A ZOA segítségével a fogyasztók egy napjának különböző szakaszaiban jelen tud a vállalat lenni.
A ZOA vásárlóinak 50%-a visszatérő vásárló, míg a fogyasztók 30%-a új belépő az energiaitalok piacán. Johnson a „Big Dwayne Energy” kampánnyal továbbra is meghatározó arca marad a márkának.
A ZOA jelenleg Észak-Amerika több mint 25000 üzletében kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Új, fehérjealapú termékeket vezet be a Nestlé a kulcsfontosságú piacokon
A vállalat a fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva a legkülönbözőbb táplálkozási…
Tovább olvasom >Chicagóban nyílt meg az Amazon legújabb formátuma, az Amazon Grocery
Chicago elegáns Near North Side negyedében, 3800 négyzetméteren nyílt meg…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >További cikkeink
ProVeg: Németországban a Lidl kínálja a legkedvezőbb árú vegán kosarat
Az árparitás egy évvel ezelőtti bevezetését követően most a német…
Tovább olvasom >KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >