A Molson Coors bemutatja legújabb sörét a PRAHAt, melyet a Staropramen sörfőző mesterei alkottak
A Molson Coors Beverage Company bemutatja a PRAHAt, melyet a Staropramen híres sörfőzőmesterei alkottak meg Közép- és Kelet-Európa kiválasztott piacaira.
A sörfőző szakértelemnek és a Staropramen örökségének köszönhetően ez az új, könnyed pilseni láger a lágy íz, a megszokottnál alacsonyabb alkoholtartalom és a merész ízvilág különleges elegyét kínálja. Az új, frissítő sör, melyet Prága ihletett, áprilistól elérhető Magyarországon.
A híres sörfőzőmester, Michael Trnka inspirálta a receptet, aki 28 évet töltött a Staropramennél a 19. század végén. Bár az erősebb sörfajták népszerűbbek voltak abban az időszakban, Trnka inkább a hagyományos területen kívülre kalandozott és felülírta a megszokott sörfőzési technikákat egy telt, mégis lágy, könnyed sört keresve. Az általa megalkotott sör a cseh sör hagyományok előtt tisztelgett, miközben egy modernebb korszak felé nyitott. Hitt abban, amit mások lehetetlennek gondoltak – abban, hogy létre tud hozni egy lágy, alacsonyabb alkoholtartalmú sört (4%), miközben megtartja az íz gazdagságát. Ezt alapul véve alkották meg a Staropramen sörfőző mesterei a PRAHA receptjét, egy modern, ízében kompromisszumot nem ismerő sört, ami Prágáról és annak különböző arcairól mesél.
“Büszkén mutatjuk be a Staropramen család új tagját, a PRAHAt, egy lágy, merész ízvilágú sört, amely inspiráló és kielégíti az új generációk igényeit. Tisztában vagyunk vele, hogy fogyasztóink mindig a merész, új ötleteket és a modern, kreatív és izgalmas márkákat keresik, amik tükrözik saját értékeiket. Láttuk a felnőtt fogyasztók új generációjának körében elterjedt trendet, miszerint újabb és újabb sörfajtákra vágynak, azonban ízvilágban nem hajlandóak kompromisszumot kötni. A PRAHA-ban egyesül Prága merészsége és a pilseni lágerek könnyedsége. Célja, hogy ezzel a könnyed, mégis merész ízével népszerű sörré váljon, amivel tökéletesen illeszkedik minden fogyasztási alkalomhoz” – mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketing igazgatója.
A PRAHA április második felétől kapható dobozos, valamint üveges kiszerelésben.
Magyarországon kívül a PRAHA Bulgáriában, Horvátországban, Szlovéniában, Bosznia- Hercegovinában és Szerbiában lesz elérhető. Hazánkban az új termék a Borsodi Sörgyár jóvoltából lesz elérhető.
PRAHA – Prága merészsége a pilseni lagerek könnyedségével
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >