A Molson Coors bemutatja legújabb sörét a PRAHAt, melyet a Staropramen sörfőző mesterei alkottak
A Molson Coors Beverage Company bemutatja a PRAHAt, melyet a Staropramen híres sörfőzőmesterei alkottak meg Közép- és Kelet-Európa kiválasztott piacaira.
A sörfőző szakértelemnek és a Staropramen örökségének köszönhetően ez az új, könnyed pilseni láger a lágy íz, a megszokottnál alacsonyabb alkoholtartalom és a merész ízvilág különleges elegyét kínálja. Az új, frissítő sör, melyet Prága ihletett, áprilistól elérhető Magyarországon.
A híres sörfőzőmester, Michael Trnka inspirálta a receptet, aki 28 évet töltött a Staropramennél a 19. század végén. Bár az erősebb sörfajták népszerűbbek voltak abban az időszakban, Trnka inkább a hagyományos területen kívülre kalandozott és felülírta a megszokott sörfőzési technikákat egy telt, mégis lágy, könnyed sört keresve. Az általa megalkotott sör a cseh sör hagyományok előtt tisztelgett, miközben egy modernebb korszak felé nyitott. Hitt abban, amit mások lehetetlennek gondoltak – abban, hogy létre tud hozni egy lágy, alacsonyabb alkoholtartalmú sört (4%), miközben megtartja az íz gazdagságát. Ezt alapul véve alkották meg a Staropramen sörfőző mesterei a PRAHA receptjét, egy modern, ízében kompromisszumot nem ismerő sört, ami Prágáról és annak különböző arcairól mesél.
“Büszkén mutatjuk be a Staropramen család új tagját, a PRAHAt, egy lágy, merész ízvilágú sört, amely inspiráló és kielégíti az új generációk igényeit. Tisztában vagyunk vele, hogy fogyasztóink mindig a merész, új ötleteket és a modern, kreatív és izgalmas márkákat keresik, amik tükrözik saját értékeiket. Láttuk a felnőtt fogyasztók új generációjának körében elterjedt trendet, miszerint újabb és újabb sörfajtákra vágynak, azonban ízvilágban nem hajlandóak kompromisszumot kötni. A PRAHA-ban egyesül Prága merészsége és a pilseni lágerek könnyedsége. Célja, hogy ezzel a könnyed, mégis merész ízével népszerű sörré váljon, amivel tökéletesen illeszkedik minden fogyasztási alkalomhoz” – mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketing igazgatója.
A PRAHA április második felétől kapható dobozos, valamint üveges kiszerelésben.
Magyarországon kívül a PRAHA Bulgáriában, Horvátországban, Szlovéniában, Bosznia- Hercegovinában és Szerbiában lesz elérhető. Hazánkban az új termék a Borsodi Sörgyár jóvoltából lesz elérhető.
PRAHA – Prága merészsége a pilseni lagerek könnyedségével
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OTP Travel második alkalommal kapta meg a Travelife Partner minősítést
Az OTP Travel ismét elnyerte a Travelife Partner szintű nemzetközi…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >