A Molson Coors bemutatja legújabb sörét a PRAHAt, melyet a Staropramen sörfőző mesterei alkottak
A Molson Coors Beverage Company bemutatja a PRAHAt, melyet a Staropramen híres sörfőzőmesterei alkottak meg Közép- és Kelet-Európa kiválasztott piacaira.
A sörfőző szakértelemnek és a Staropramen örökségének köszönhetően ez az új, könnyed pilseni láger a lágy íz, a megszokottnál alacsonyabb alkoholtartalom és a merész ízvilág különleges elegyét kínálja. Az új, frissítő sör, melyet Prága ihletett, áprilistól elérhető Magyarországon.
A híres sörfőzőmester, Michael Trnka inspirálta a receptet, aki 28 évet töltött a Staropramennél a 19. század végén. Bár az erősebb sörfajták népszerűbbek voltak abban az időszakban, Trnka inkább a hagyományos területen kívülre kalandozott és felülírta a megszokott sörfőzési technikákat egy telt, mégis lágy, könnyed sört keresve. Az általa megalkotott sör a cseh sör hagyományok előtt tisztelgett, miközben egy modernebb korszak felé nyitott. Hitt abban, amit mások lehetetlennek gondoltak – abban, hogy létre tud hozni egy lágy, alacsonyabb alkoholtartalmú sört (4%), miközben megtartja az íz gazdagságát. Ezt alapul véve alkották meg a Staropramen sörfőző mesterei a PRAHA receptjét, egy modern, ízében kompromisszumot nem ismerő sört, ami Prágáról és annak különböző arcairól mesél.
“Büszkén mutatjuk be a Staropramen család új tagját, a PRAHAt, egy lágy, merész ízvilágú sört, amely inspiráló és kielégíti az új generációk igényeit. Tisztában vagyunk vele, hogy fogyasztóink mindig a merész, új ötleteket és a modern, kreatív és izgalmas márkákat keresik, amik tükrözik saját értékeiket. Láttuk a felnőtt fogyasztók új generációjának körében elterjedt trendet, miszerint újabb és újabb sörfajtákra vágynak, azonban ízvilágban nem hajlandóak kompromisszumot kötni. A PRAHA-ban egyesül Prága merészsége és a pilseni lágerek könnyedsége. Célja, hogy ezzel a könnyed, mégis merész ízével népszerű sörré váljon, amivel tökéletesen illeszkedik minden fogyasztási alkalomhoz” – mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketing igazgatója.
A PRAHA április második felétől kapható dobozos, valamint üveges kiszerelésben.
Magyarországon kívül a PRAHA Bulgáriában, Horvátországban, Szlovéniában, Bosznia- Hercegovinában és Szerbiában lesz elérhető. Hazánkban az új termék a Borsodi Sörgyár jóvoltából lesz elérhető.
PRAHA – Prága merészsége a pilseni lagerek könnyedségével
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >