A MOHU vezérigazgatója szerint a kezdeti problémák lassan megoldódnak
A MOHU visszaváltási rendszere mérföldkőhöz érkezett, hiszen nemrégiben átlépte a százmilliomodik tranzakciót. Pethő Zsolt, a vállalat vezérigazgatója szerint a rendszer indulása után jelentkező problémák fokozatosan megoldódnak, és naponta már 5 millió visszaváltás történik – derül ki a Telex friss cikkéből.

A visszaváltások során a legtöbb fogyasztó kuponokat választ
Bár az indulás során több kihívással is szembesült a MOHU, Pethő Zsolt szerint a rendszer működése mára stabilizálódott. Az automaták használata során felmerülő problémák, mint a palackok nagy helyigénye vagy az esetenkénti meghibásodások, folyamatosan kezelésre kerülnek, akár amerikai szakemberek bevonásával is. A cél az, hogy a visszaváltott palackok újra palackként kerüljenek forgalomba, és hogy a gyártók számára pénzügyi előnyöket biztosítsanak a logisztikai költségek csökkentésével.
A visszaváltások során a legtöbb fogyasztó kuponokat választ, amelyeket pénzre válthatnak vagy levásárolhatnak. A jövőben a MOHU tervezi bővíteni a jótékony célokra utalható összegek lehetőségeit is, hogy a rendszer még vonzóbbá váljon a fogyasztók számára.
A MOHU hosszú távú célja a visszaváltási arány 90%-ra emelése, amelyet a jövőben épülő szuperválogatók is segítenek majd megvalósítani. A cég elkötelezett amellett, hogy a környezetvédelmi szempontok figyelembevételével és a fogyasztói igények kielégítésével fenntartható és hatékony rendszert működtessen, amely valóban hozzájárul a körforgásos gazdaság megvalósításához.
Kapcsolódó cikkeink
Több REpontot követel a MOHU-tól a DK
A Demokratikus Koalíció (DK) szerint a fővárosban továbbra is akadozik…
Tovább olvasom >Visszaváltási rendszer: Nagyot lépett előre az italcsomagolások újrahasznosítási aránya
Magyarországon a visszaváltási rendszer (DRS) tavalyi bevezetése óta a gyártók,…
Tovább olvasom >Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >