A MMSZ HoReCa és Event tagozat új eseményre készül
Június 11-én tartotta a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata aktuális negyedévi ülését a METRO Gasztroakadémián, amelyen a tagság értékelte az első felév eredményeit, és kihirdetésre került a második féléves program, benne a következő szakmai esemény is.

A félévértékelőben kiemelt helyet kapott a SIRHA Budapest 2024 kiállításra szervezett szakmai Zöld gasztronómia – Marketingkommunikációs workshop, illetve a második féléves tervekben a novemberi folytatás, egy újabb izgalmas eseménnyel
Az idén 4 éve működő tagozat célja a vállalkozások, szervezetek marketing-aktivitásainak szakmai és kapcsolati támogatása, a tevékenységük elősegítése, lehetőséget adva a tagszervezetek szakembereinek az információcserére, a tapasztalataik megosztására, szinergiák létrehozására, hogy közösen formálják a szakterület jövőjét, a marketing szempontok tükrében.
Az ülés nyitásaként Bódi Krisztina tagozatvezető összefoglalta az első féléves tevékenységeket, majd a tagok közösen kiértékelték a tagozat első félév kiemelt eseményét, a Magyar Marketing Szövetség Green Club-bal közös első negyedévi rendezvényét, amelyet a SIRHA Budapest 2024 kiállítás programjakét tartottak tavasszal, Zöld gasztronómia – Marketingkommunikációs workshop címmel.
Az ülés célja volt továbbá a második félévi aktivitások megtervezése és előkészítése. Döntés született, hogy a tagozat novemberben egy workshop keretében fogja körüljárni a HoReCa és Event szektor azon aktuális kihívásait, amelyekre a marketing eszközeivel fel lehet készülni és megfelelő válaszokat lehet adni. A tervezett workshop témái leszenek többek között az AI használata a szektorban, a generációk integrálása és együttműködése a vendéglátásban, valamint, hogy márkaépítéssel és erős munkáltatói márkával hogyan tudják támogatni a szektor szereplői a munkaerő toborzást és megtartást. Szó lesz kiemelten a kommunikáció és a marketing szerepéről az employer brandingben, mivel a tagozat tagjai egyetértettek abban, hogy megfelelő kommunikációval áthidaljuk a szakadékot a generációk között.
Kapcsolódó cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >A KÖZSZÖV első 25 éve
Megalapításának 25. évfordulóját ünnepli idén a Közétkeztetők és Élelmezésvezetők Országos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >