A MMSZ HoReCa és Event tagozat új eseményre készül
Június 11-én tartotta a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata aktuális negyedévi ülését a METRO Gasztroakadémián, amelyen a tagság értékelte az első felév eredményeit, és kihirdetésre került a második féléves program, benne a következő szakmai esemény is.

A félévértékelőben kiemelt helyet kapott a SIRHA Budapest 2024 kiállításra szervezett szakmai Zöld gasztronómia – Marketingkommunikációs workshop, illetve a második féléves tervekben a novemberi folytatás, egy újabb izgalmas eseménnyel
Az idén 4 éve működő tagozat célja a vállalkozások, szervezetek marketing-aktivitásainak szakmai és kapcsolati támogatása, a tevékenységük elősegítése, lehetőséget adva a tagszervezetek szakembereinek az információcserére, a tapasztalataik megosztására, szinergiák létrehozására, hogy közösen formálják a szakterület jövőjét, a marketing szempontok tükrében.
Az ülés nyitásaként Bódi Krisztina tagozatvezető összefoglalta az első féléves tevékenységeket, majd a tagok közösen kiértékelték a tagozat első félév kiemelt eseményét, a Magyar Marketing Szövetség Green Club-bal közös első negyedévi rendezvényét, amelyet a SIRHA Budapest 2024 kiállítás programjakét tartottak tavasszal, Zöld gasztronómia – Marketingkommunikációs workshop címmel.
Az ülés célja volt továbbá a második félévi aktivitások megtervezése és előkészítése. Döntés született, hogy a tagozat novemberben egy workshop keretében fogja körüljárni a HoReCa és Event szektor azon aktuális kihívásait, amelyekre a marketing eszközeivel fel lehet készülni és megfelelő válaszokat lehet adni. A tervezett workshop témái leszenek többek között az AI használata a szektorban, a generációk integrálása és együttműködése a vendéglátásban, valamint, hogy márkaépítéssel és erős munkáltatói márkával hogyan tudják támogatni a szektor szereplői a munkaerő toborzást és megtartást. Szó lesz kiemelten a kommunikáció és a marketing szerepéről az employer brandingben, mivel a tagozat tagjai egyetértettek abban, hogy megfelelő kommunikációval áthidaljuk a szakadékot a generációk között.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kiterjesztésével kapcsolatban szólalt meg Orbán Viktor
A jövő heti kormányülésen dönthetnek az árrésstop kiterjesztéséről a háztartási…
Tovább olvasom >Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >