A Mizo-val erősít az OTP Bank – PICK Szeged kézilabdások szponzori csapata: „Kék szívünk mostantól együtt dobog!”
A hazai nagy rivális Veszprém elleni bajnoki rangadóra hangolva jelentette be hivatalosan az egyik legismertebb magyar élelmiszeripari márka, a Mizo, hogy szponzorként „leigazolt” az OTP Bank – PICK Szeged kézilabdacsapathoz. „A kék szívünk együtt dobog” szlogen utalás arra, hogy mostantól a Mizo kék szíves logója is felkerült a csapat mezére. Ez azt jelenti, hogy együtt teszünk a klub hazai és nemzetközi sikereiért. Szegeden a kézilabda nem pusztán sport, hanem egy közös ügy, az óriási és szenvedélyes rajongótábor elválaszthatatlanul egybeforrott a csapattal. A Mizo szponzorként ezért arra is törekszik, hogy nyereményjátékokkal, különböző akciókkal tegye még teljesebbé, felejthetetlenebbé a szurkolói élményt a rengeteg feszültséget, izgalmat ígérő hazai mérkőzéseken.
Az OTP Bank – PICK Szeged kézilabdacsapata november 11-én az ősi rivális Veszprémet fogadja. A Szegedhez közel 20 éve kötődő Mizo a rangadóra készülve jelentette be hivatalosan, hogy szponzorként beszáll a csapat támogatásába. A bejelentést három napon át látványos fényfestéses animáció is kíséri, mely péntektől vasárnapig esténként borítja be Szeged építészeti ékességét, a Reök-palota homlokzatát. A fényjátékban a csapat kabalája, a Szőke Gábor Miklós által alkotott, a PICK Aréna előtt felállított Kék bika szobor is megelevenedik. Péntek este 18 órától a csapat néhány játékosával is találkozhatnak a szurkolók a fényfestés helyszínén, sőt azok a drukkerek, akik a fényfestéssel a háttérben készített fotójukat megosztják a Mizo-Facebook oldalán meghirdetett post alatt, akár a csapat mezét is megnyerhetik. Emellett a Veszprém elleni mérkőzés után is lesz lehetőségük a szurkolóknak nyereményt bezsebelni: a csapatnak címzett jókívánságaikat a Mizo Facebook-oldalára beküldők között belépőjegyeket sorsolnak ki a Szeged hazai meccseire, köztük a december 6-án megrendezésre kerülő Kielce elleni Bajnokok Ligája-összecsapásra.
„A szponzorációval a kézilabdacsapat sikereinek támogatása és a szurkolói élmények színesítése mellett a Mizo számára kiemelten fontos egészségtudatos szemléletmódot is szeretnénk tovább erősíteni. A Mizo elkötelezett az egészséges életmód támogatása mellett, de tudjuk, hogy az egészségnek nemcsak a táplálkozás, hanem az aktív életmód, a rendszeres testmozgás is a kulcsa, a kettőnek kéz a kézben kell járnia”
– mondta el Harcsa Beáta, a Bonafarm Zrt. stratégiai és marketing igazgatója a Mizo képviseletében.
A kézilabdacsapat és a Mizo között idén ősztől kezdődik meg az együttműködés, mindkét fél hosszú távra tervez a közös célok elérése és a közös sikerélmények megélése érdekében. A Bonafarm Csoporthoz tartozó Sole-Mizo Zrt. mindig is kiemelten kezelte a társadalmi felelősségvállalás témakörét, az országos szintű támogatásokon túl a szegedi alapítványok, óvodák-iskolák és az egyetem számos kezdeményezését is támogatja, a mostani megállapodással pedig a sport területére is kiterjesztik ezt a tevékenységüket.
„Aki járt már kézilabda-mérkőzésen Szegeden a Pick Arénában, személyesen is megtapasztalhatta, hogy a fantasztikus szurkolótábor szinte belehajszolja a győzelembe a csapatot. Óriási a hangulat minden hazai meccsen, amit a szponzoroknak, köztük immár a Mizo-nak köszönhetően változatos helyszíni programokkal, izgalmas nyereményjátékokkal tudunk igazi ünneppé tenni az összetartó közönség számára”
– mondja Süli Róbert, a csapat sajtófőnöke.
A PICK Aréna környéke már a találkozók kezdete előtt benépesül, megtelik élettel. A szurkolói zónában felállított Food Truck-ból természetesen a Mizo-termékek sem hiányoznak, így mérkőzésekkor többek között Mizo-sajtos szendvicsekkel, Mizo Coffee Selection kávékkal, és többféle ízű Mizo túró rudikkal is várják a szervezők a drukkereket. A ráhangolódásról és a jó hangulatról minden alkalommal profi DJ gondoskodik, az élményt pedig izgalmas vetélkedők, termék- és pénznyereményjátékok teszik még teljesebbé a szünetben. Így igazán kiteljesedhet az ötszörös magyar bajnok, hétszeres Magyar Kupa- és egyszeres EHF-kupa-győztes csapat és szurkolótábora minden egyes találkozása.
Hajrá, Kékek, hajrá, OTP Bank – Pick Szeged!
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >