A MITTE az Allee új PR ügynöksége
A MITTE Communications PR-stratégia, sajtókommunikáció, médiavásárlás, tanácsadás területeken támogatja az Allee Bevásárlóközpont marketing tevékenységét.

Az ételudvar kivételével az összes közösségi térben szívesen látják a négylábú házi kedvenceket gazdájukkal
A XI. kerület szívében található Allee Bevásárlóközpont több mint 155 üzletnek, egy 13 termes multiplex mozinak, egy 750 ülőhelyes ételudvarnak, számos étteremnek, egy több mint 1500 m2-es fitneszteremnek és irodáknak ad helyet, valamint 1200 db autónak biztosít parkolási lehetőséget. A multifunkcionális komplexum évente több mint 15 millió látogatót vonz és Budapest egyik legkedveltebb bevásárlóhelye.
Az Allee, Magyarországon az elsőként nyitotta meg kapuit a kutyás vásárlók előtt. Az ételudvar kivételével az összes közösségi térben szívesen látják a négylábú házi kedvenceket gazdájukkal.
A bevásárlóközpont 2022-ben egy 18 millió eurós beruházás keretében átfogó, külső és belső tereket is érintő felújításon esett át. A bevásárlóközpont zöld stratégiája alapján kivitelezett fejlesztések célja, hogy fokozza a vásárlás élményét, és újradefiniálja a központ találkozóhelyként betöltött szerepét.
A MITTE Communications PR-stratégia, sajtókommunikáció, tanácsadás, médiavásárlás területeken segíti és alakítja tovább az Allee-val közösen a bevásárlóközpont kommunikációját 2025 februárjától. A bevásárlóközpont látványos rendezvényei és különleges kampányai mellett izgalmas kommunikációval is szeretné meglepni látogatóit.
A fenntartható építészet és design mellett elkötelezett ügynökség a hazai kommunikációs piaci szereplők között egyedüli módon, több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik építőipari- és ingatlanszakmai projektek brandépítésében és kommunikációjában. Az ügynökség olyan ikonikus márkákkal dolgozott az elmúlt években, mint a Skanska Magyarország ingatlanfejlesztő és -kivitelező, a DVM group, az S IMMO Hungary ingatlanbefektetési társaság, az Europa Capital vagyonkezelő és a ConvergenCE irodafejlesztő, a lakóparkokat fejlesztő D&B cégcsoport és az AVICO Group, a Loffice közösségi iroda, a Stay in Hungary független ingatlantanácsadó, Az Év Irodája független ingatlanszakmai díj, illetve a Paulinyi & Partners mérnöki cégcsoport.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >Az Allee-ban adták át az ország első beltéri antenna rendszerét, amelyen mindhárom mobilszolgáltató 5G hálózata elérhető
A több szolgáltatót kiszolgáló beltéri hálózat egyedülálló az országban, különlegessége,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >