A minőség és a töretlen vásárlói bizalom útján!
A Szikrai Borászati Kft. 2004 óta van jelenlegi formájában a magyar és külföldi piacokon jelen. Magyar tulajdonú cég, melynek tulajdonosa és egyben ügyvezető igazgatója Sári Tibor és csapata letette voksát a minőség és a megbízhatóság mellett. A vállalat termékszortimentje igen széles. Megtalálható az alkoholmentes Tini pezsgőcsalád, alkoholos pezsgők, a jól ismert fehér- és vörösborok (Tisza Valley márkanév alatt), vermutok (Ámor), biotermékek (Bio Vita), Piroska gyümölcsnektárok, és a legismertebb termék- és brandcsalád, a PIROSKA
gyümölcsszörpök. A szörpökön belül is széles a szortiment. Vannak már bio- és diabetikus termékeink is. A PIROSKA szörpök közül kiemelkednek a közkedvelt ízek, mint a málna, narancs, bodza, szamóca, de egyre keresettebbek a különleges ízek, úgymint a csipkebogyó, fekete ribizli, meggy. Vezető termékcsaládunk, a Piroska gyümölcsszörpök tartósítószer-mentes, mesterséges színezék nélküli termékek, így bátran fogyaszthatja mindenki.
A kft. jövőbeli célja továbbra is a minőség megőrzése, a vásárlói igények kielégítése, partnereink tökéletes kiszolgálása, a korrekt, becsületes kereskedelem.
Minden évben vásárlói promócióval tartjuk a kapcsolatot vevőinkkel és értékes ajándékokat sorsolunk ki.
Továbbra is bővítjük ízvilágunkat, így a nyár közeledtével több, a nagy melegben szomjúságot csökkentő friss ízekkel fogunk megjelenni a piacon.
Bízunk benne, hogy a fogyasztók és kereskedők értékelik az eddigi és további törekvéseinket és továbbra is vásárolják termékeinket. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >