A minőség értetek van – értitek?
Ez az üzenete a Privát bemutatóterem kínálatának és a Kerekes Kft. által működtetett csapat szakmai támogatásának. Három évtizednyi tapasztalattal, a hazai kiskereskedelmi igényekre szakosodva nyújtanak gyors és hatékony támogatást minden bolttulajdonosnak a sikeres működéshez, akár az alaprajztól a nyitásig.
A hazai kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplője a Kerekes Kft., immár harmincéves piaci jelenlétével, amely Közép- és Kelet-Magyarország vidéki vegyesboltjait ma már nem csak tartós és friss élelmiszerrel és vegyi áruval, de boltfelszereléssel, berendezési és marketingeszközökkel, valamint tanácsadással is segíti.
Az 1992-ben nagykereskedésként indult vállalkozás 1998 óta foglalkozik frissáru, tej- és húsipari termékek forgalmazásával, elsősorban a vidéki vegyesboltok igényeire szakosodva. A piaci igényekre érzékenyen reagáló magyar családi vállalkozás 2004-től boltberendezési és termékelhelyezési tervekkel is segíti a kiskereskedők munkáját, hogy azok minél hatékonyabban tudják kiszolgálni vásárlóikat az egyre élénkülő árversenyben. A marketingtámogatás továbbgondolásának eredményeként 2010-től saját dekorációs csapattal tervezik és építik fel az üzletek külső és belső megjelenését, a Privát üzletláncot tükröző egységes megjelenés érdekében, beleértve a cégcsoporthoz tartozó kiszállító járművek dekorációját és karbantartását is.
Privát bemutatóterem a kiskereskedőkért
A Kerekes Kft. idén májusban új mérföldkövet avatott: megnyitotta a kiskereskedőknek szóló Privát bemutatótermét Ebesen, ahol az egyes boltberendezési elemeket katalógus helyett élő környezetben tekinthetik meg az érdeklődők. A nyitás óta eltelt negyedévben még nem volt olyan látogató, aki ne választott volna az itt kiállított mintadarabok közül valamit saját boltja számára. A bemutatótér létrehozásának fő célja az volt, hogy modern felkészült és a jelenlegi erősen válsághelyzetben is túlélni képes kiskereskedelmi egységeket, vegyesboltokat a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatásokkal támogassák. Éppen ezért a bemutatóteremben berendezett áruházban a fali regáloktól a kasszákon, hentespulton, csemegeháttérpulton, felvágottszeletelő berendezéseken, pékáru-adagoló állványokon, fagyasztóládákon, fagyasztóvitrineken át a vásárláshoz szükséges kosarakig és a különböző vásárlói tájékoztatókig a kiskereskedelmi működéshez szükséges teljes körű eszközkészletet megtaláljuk.
A kurrens gazdasági folyamatok szorításában is igényes kiskereskedő nincs könnyű helyzetben, ha szeretné megőrizni versenyképességét a piacon. A hatékony vevőkiszolgálás és a vevőmegtartás többek között a folyamatos fejlesztéseken és a gyors reakciókészségen múlik, így többek között azon is, milyen gyorsan képes egy kiskereskedő a megújulásra, az új vásárlói igények kiszolgálására. A Privát bemutatóterem ezért is mérföldkő a magyar kiskereskedők számára: amit a látványtérben kiválasztanak, azt rövid átfutási idővel tudja kiszállítani a Kerekes Kft., saját raktárkészletéből.
A minőség a fenntarthatóság kulcsa
Kizárólag a minőségbe való befektetés bizonyul fenntarthatónak hosszú távon – ezt az élet számos területén tapasztalhatjuk, akárcsak az üzleti életben. A rendkívül árérzékeny hazai piac magántulajdonban lévő kiskereskedelmi boltjai jelenleg olyan kihívásokkal szembesülnek, mint az energiaárak emelkedése vagy az inflációs nyomás, amelyek a napi működés szintjén befolyásolják a hatékonyságot.
A Kerekes Kft. által kínált fejlesztési és marketingmegoldások kifejezetten a minőségi beruházásokra ösztönzik a kiskereskedelmi boltok tulajdonosait: az energiatakarékosságot a különböző eszközök minőségi cseréjével és tudatosabb üzemeltetéssel célszerű megoldani, a vásárlókat pedig ugyancsak a színvonalasabb környezettel és kiszolgálással lehet megnyerni és megtartani – vallja a cégvezetés.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >