A Millward Brown Hungary értékesíti TGI (Target Group Index) üzletágát
Több mint 7 év sikeres együttműködés után a Millward Brown Hungary értékesíti TGI (Target Group Index) üzletágát. 2015. március 1-i hatállyal a TGI átkerül a Millward Browntól a TNS Hoffmannhoz. A TGI és a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK) a magyar médiapiac meghatározó kutatásai. A TNS Group több piacon végez médiafogyasztást feltérképező kutatásokat, amelyek közé jól illeszkedik a Target Group Index felmérés. Az ügyfelek számára ez még jobb kiszolgálást tesz lehetővé, valamint biztosítva van, hogy a kutatásban résztvevő szakemberek folyamatosan tudnak fejlődni médiahatékonyság kutatás területen. A teljes TGI és médiaszolgáltatások csapat a TNS-hez kerül, a csapatban nem lesznek személyi változások, az ügyfelek kiszolgálása zavartalanul folyik.
Az értékesítés révén a Millward Brown Hungary tevékenysége még fókuszáltabbá válik, a Millward Brown a jövőben is a márkaépítésre, a tracking kutatásokra, a kreatív fejlesztésre és a kampányoptimalizálásra fog koncentrálni. A TGI értékesítése egy nagyobb szervezeti átalakítás része. Közép Európában regionális központokat alakít ki a Millward Brown. A Magyar Iroda további három országgal együtt Millward Brown Central Europe néven működik a jövőben és Petra Prusova (Managing Director for Central Europe) korábbi cseh ügyvezető irányítása alatt áll. A szervezeti átalakítás hátterében is az áll, hogy a Millward Brown minden eddiginél jobban szeretne fókuszálni a fő kutatási területekre: a márka és a kommunikációs kutatásokra.
Kapcsolódó cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >