A Millward Brown Hungary értékesíti TGI (Target Group Index) üzletágát
Több mint 7 év sikeres együttműködés után a Millward Brown Hungary értékesíti TGI (Target Group Index) üzletágát. 2015. március 1-i hatállyal a TGI átkerül a Millward Browntól a TNS Hoffmannhoz. A TGI és a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK) a magyar médiapiac meghatározó kutatásai. A TNS Group több piacon végez médiafogyasztást feltérképező kutatásokat, amelyek közé jól illeszkedik a Target Group Index felmérés. Az ügyfelek számára ez még jobb kiszolgálást tesz lehetővé, valamint biztosítva van, hogy a kutatásban résztvevő szakemberek folyamatosan tudnak fejlődni médiahatékonyság kutatás területen. A teljes TGI és médiaszolgáltatások csapat a TNS-hez kerül, a csapatban nem lesznek személyi változások, az ügyfelek kiszolgálása zavartalanul folyik.
Az értékesítés révén a Millward Brown Hungary tevékenysége még fókuszáltabbá válik, a Millward Brown a jövőben is a márkaépítésre, a tracking kutatásokra, a kreatív fejlesztésre és a kampányoptimalizálásra fog koncentrálni. A TGI értékesítése egy nagyobb szervezeti átalakítás része. Közép Európában regionális központokat alakít ki a Millward Brown. A Magyar Iroda további három országgal együtt Millward Brown Central Europe néven működik a jövőben és Petra Prusova (Managing Director for Central Europe) korábbi cseh ügyvezető irányítása alatt áll. A szervezeti átalakítás hátterében is az áll, hogy a Millward Brown minden eddiginél jobban szeretne fókuszálni a fő kutatási területekre: a márka és a kommunikációs kutatásokra.
Kapcsolódó cikkeink
Önvezető autók a nagyvárosban – ilyen algoritmusokon dolgoznak a magyar kutatók
Sokan azt gondolják, hogy az önvezető autók fejlesztésében a technológia…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >Kié a bizalom? – így változik a hazai influencerpiac
A magyar internetezők kétharmada rendszeresen fogyaszt influencertartalmakat, de egyre tudatosabban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >