A Millward Brown Hungary értékesíti TGI (Target Group Index) üzletágát
Több mint 7 év sikeres együttműködés után a Millward Brown Hungary értékesíti TGI (Target Group Index) üzletágát. 2015. március 1-i hatállyal a TGI átkerül a Millward Browntól a TNS Hoffmannhoz. A TGI és a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK) a magyar médiapiac meghatározó kutatásai. A TNS Group több piacon végez médiafogyasztást feltérképező kutatásokat, amelyek közé jól illeszkedik a Target Group Index felmérés. Az ügyfelek számára ez még jobb kiszolgálást tesz lehetővé, valamint biztosítva van, hogy a kutatásban résztvevő szakemberek folyamatosan tudnak fejlődni médiahatékonyság kutatás területen. A teljes TGI és médiaszolgáltatások csapat a TNS-hez kerül, a csapatban nem lesznek személyi változások, az ügyfelek kiszolgálása zavartalanul folyik.
Az értékesítés révén a Millward Brown Hungary tevékenysége még fókuszáltabbá válik, a Millward Brown a jövőben is a márkaépítésre, a tracking kutatásokra, a kreatív fejlesztésre és a kampányoptimalizálásra fog koncentrálni. A TGI értékesítése egy nagyobb szervezeti átalakítás része. Közép Európában regionális központokat alakít ki a Millward Brown. A Magyar Iroda további három országgal együtt Millward Brown Central Europe néven működik a jövőben és Petra Prusova (Managing Director for Central Europe) korábbi cseh ügyvezető irányítása alatt áll. A szervezeti átalakítás hátterében is az áll, hogy a Millward Brown minden eddiginél jobban szeretne fókuszálni a fő kutatási területekre: a márka és a kommunikációs kutatásokra.
Kapcsolódó cikkeink
Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >