A Miller Genuine Draft és DJ Hardwell globális partnerségre lép
A Miller Genuine Draft örömmel jelenti be, hogy a mai nappal hosszú távú partnerségre lép a DJ Mag nemzetközi listájának első helyén regisztrált zenei fenoménnal, DJ Hardwellel. Az elkövetkezendő évben a sörmárka és a holland szupersztár közös erővel készítik el a már nagyon várt ’Mad World’ című számot, majd a kooperáció része lesz a videoklip hivatalos premiere is a jövő havi Amsterdam Dance Event-en.
Az együttműködés során a Miller Genuine Draft és DJ Hardwell egy hatrészes rövidfilm sorozatot is készítenek, melyben az elektronikus tánczene jeles képviselőjének szívéhez legközelebb álló nagyvárosokat mutatják be. A rajongókat is szem előtt tartva, egy globális aktivitás keretében a fogyasztóknak lehetősége nyílik egy életre szóló miami utazás során részt venni a Miami Music Week-en, hogy meghallgathassák kedvencük előadását.
A Miller Genuine Draft számára nem ismeretlen terület a pörgős elektronikus tánczene kiválóságaival történő együttműködés, korábban az egykori Swedish House Mafia taggal, DJ Sebastian Ingrossoval kötött egyéves megállapodás csúcspontjaként készült el híres „Reload” című számának videoklipje.
DJ Hardwell csupán 27 éves kora ellenére már két alkalommal – 2013-ban és 2014-ben – lett világelső a DJ Mag által szervezett globális felmérésen. Ezzel valódi örökséget hozott létre, erőteljesen formálva az EDM szcénát a hozzá hasonló fiatal, feltörekvő DJ-k számára.
„A Miller Genuine Draft a tökéletes kísérő partner a világkörüli nagyvárosi kalandjaimhoz.” – mondta DJ Hardwell – „Számos nagyon izgalmas projektünk van a következő évben, és már nagyon várom, hogy közösen meghódítsunk minden várost, amerre járunk.”
Steve Arkley, a Miller globális márkavezetője: „DJ Hardwell hatalmas energiát visz az elektronikus zenei világba, ez teszi őt tökéletes partnerré a Miller Genuine Draft számára. A Miller mindig is a világ legnagyobb tánczenei élményeinek középpontjában helyezkedett el, örömünkre szolgál, hogy ezt most tovább folytathatjuk.”
„Rendkívül izgatottan várjuk ezt a hosszú távú együttműködést, ami az egész világra eljuttatja ezt a társulást. DJ Hardwell uralja az éjszakát, bárhol és bármikor van színpadon, pont úgy, ahogy a Miller Genuine Draft, ami egy olyan márka, amit világ bármely pontján található klubokban és bárokban élveznek a fogyasztók.”
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >