A Miller Genuine Draft és DJ Hardwell globális partnerségre lép
A Miller Genuine Draft örömmel jelenti be, hogy a mai nappal hosszú távú partnerségre lép a DJ Mag nemzetközi listájának első helyén regisztrált zenei fenoménnal, DJ Hardwellel. Az elkövetkezendő évben a sörmárka és a holland szupersztár közös erővel készítik el a már nagyon várt ’Mad World’ című számot, majd a kooperáció része lesz a videoklip hivatalos premiere is a jövő havi Amsterdam Dance Event-en.
Az együttműködés során a Miller Genuine Draft és DJ Hardwell egy hatrészes rövidfilm sorozatot is készítenek, melyben az elektronikus tánczene jeles képviselőjének szívéhez legközelebb álló nagyvárosokat mutatják be. A rajongókat is szem előtt tartva, egy globális aktivitás keretében a fogyasztóknak lehetősége nyílik egy életre szóló miami utazás során részt venni a Miami Music Week-en, hogy meghallgathassák kedvencük előadását.
A Miller Genuine Draft számára nem ismeretlen terület a pörgős elektronikus tánczene kiválóságaival történő együttműködés, korábban az egykori Swedish House Mafia taggal, DJ Sebastian Ingrossoval kötött egyéves megállapodás csúcspontjaként készült el híres „Reload” című számának videoklipje.
DJ Hardwell csupán 27 éves kora ellenére már két alkalommal – 2013-ban és 2014-ben – lett világelső a DJ Mag által szervezett globális felmérésen. Ezzel valódi örökséget hozott létre, erőteljesen formálva az EDM szcénát a hozzá hasonló fiatal, feltörekvő DJ-k számára.
„A Miller Genuine Draft a tökéletes kísérő partner a világkörüli nagyvárosi kalandjaimhoz.” – mondta DJ Hardwell – „Számos nagyon izgalmas projektünk van a következő évben, és már nagyon várom, hogy közösen meghódítsunk minden várost, amerre járunk.”
Steve Arkley, a Miller globális márkavezetője: „DJ Hardwell hatalmas energiát visz az elektronikus zenei világba, ez teszi őt tökéletes partnerré a Miller Genuine Draft számára. A Miller mindig is a világ legnagyobb tánczenei élményeinek középpontjában helyezkedett el, örömünkre szolgál, hogy ezt most tovább folytathatjuk.”
„Rendkívül izgatottan várjuk ezt a hosszú távú együttműködést, ami az egész világra eljuttatja ezt a társulást. DJ Hardwell uralja az éjszakát, bárhol és bármikor van színpadon, pont úgy, ahogy a Miller Genuine Draft, ami egy olyan márka, amit világ bármely pontján található klubokban és bárokban élveznek a fogyasztók.”
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >