Magazin: A millennium gyermekei a jövő vásárlói
Az Y-generációként is ismert, ezredforduló környékén születettek hamarosan átveszik a világuralmat, és a kereskedők jól teszik, ha már most megragadják ezt a korosztályt – ez volt a tanulsága a Globális Kereskedelmi Konferenciának, amit Tucsonban (USA) tartottak. Az előadók között olyan neves vállalatok képviselői jelentek meg, mint a Kraft, a Wal-Mart vagy a Macy’s.
Az Y-generáció sokcsatornás gondolkodású, amelyben a digitális világ opciói jól megférnek a jó öreg sarki boltok kínálatával. Többen hangsúlyozták, hogy már most az ő igényeik kielégítésére, a korcsoport megnyerésére törekszenek termékeikkel, szolgáltatásaikkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >