Magazin: A millennium gyermekei a jövő vásárlói
Az Y-generációként is ismert, ezredforduló környékén születettek hamarosan átveszik a világuralmat, és a kereskedők jól teszik, ha már most megragadják ezt a korosztályt – ez volt a tanulsága a Globális Kereskedelmi Konferenciának, amit Tucsonban (USA) tartottak. Az előadók között olyan neves vállalatok képviselői jelentek meg, mint a Kraft, a Wal-Mart vagy a Macy’s.
Az Y-generáció sokcsatornás gondolkodású, amelyben a digitális világ opciói jól megférnek a jó öreg sarki boltok kínálatával. Többen hangsúlyozták, hogy már most az ő igényeik kielégítésére, a korcsoport megnyerésére törekszenek termékeikkel, szolgáltatásaikkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gulyás Gergely: komplex akciótervvel készül a kormány az élelmiszerárak túlzott emelésének letörésére
Első lépésként komplex akciótervvel készül a kormány az infláció és…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >