Magazin: A millennium gyermekei a jövő vásárlói
Az Y-generációként is ismert, ezredforduló környékén születettek hamarosan átveszik a világuralmat, és a kereskedők jól teszik, ha már most megragadják ezt a korosztályt – ez volt a tanulsága a Globális Kereskedelmi Konferenciának, amit Tucsonban (USA) tartottak. Az előadók között olyan neves vállalatok képviselői jelentek meg, mint a Kraft, a Wal-Mart vagy a Macy’s.
Az Y-generáció sokcsatornás gondolkodású, amelyben a digitális világ opciói jól megférnek a jó öreg sarki boltok kínálatával. Többen hangsúlyozták, hogy már most az ő igényeik kielégítésére, a korcsoport megnyerésére törekszenek termékeikkel, szolgáltatásaikkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >