Magazin: A millennium gyermekei a jövő vásárlói
Az Y-generációként is ismert, ezredforduló környékén születettek hamarosan átveszik a világuralmat, és a kereskedők jól teszik, ha már most megragadják ezt a korosztályt – ez volt a tanulsága a Globális Kereskedelmi Konferenciának, amit Tucsonban (USA) tartottak. Az előadók között olyan neves vállalatok képviselői jelentek meg, mint a Kraft, a Wal-Mart vagy a Macy’s.
Az Y-generáció sokcsatornás gondolkodású, amelyben a digitális világ opciói jól megférnek a jó öreg sarki boltok kínálatával. Többen hangsúlyozták, hogy már most az ő igényeik kielégítésére, a korcsoport megnyerésére törekszenek termékeikkel, szolgáltatásaikkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >