A Millenáris parkban mutatkozik be a magyar kávés szakma
Ötven kiállító kávéi, kiegészítői és egyéb termékei, barista bajnokságok és tizenkét kísérőprogram várja a 11. KávéBár Bazár közönségét szombaton és vasárnap a Millenáris park B csarnokában.
A látogatók a belépőjegy megvásárlásával több százféle kávét, ezek mellett pedig borokat, söröket, párlatokat és egyéb italkülönlegességeket kóstolhatnak a standokon. A belépő mellé egy újrahasznosított kávéspohár is jár a korlátlan kóstoláshoz – közölték az MTI-vel csütörtökön a szervezők.
A KávéBár Bazár két napja alatt három bajnokságot rendeznek meg. Szombaton tartják meg a „civil” kávésok országos versenyét, a Magyar Amatőr Barista Bajnokságot, melyet azonban a professzionális szabályok szerint bonyolítanak le. Ezzel egy időben kerül sor a Professional Cup Tasters Challenge versenyre, vagyis a kávékóstolók megmérettetésére, melynek nyertese a spanyolországi Xorxios nyerskávé-kereskedő cég nemzetközi cupping továbbképzésén vehet részt.
Vasárnap a bárosok is megmérkőzhetnek a pult mögött: a Stay Woke Cocktail Competition verseny indulóinak kreatív, élénkítő koktélokat kell készíteniük.
A bajnokságok mellett szombat délután a Latte Art Bar pultjában készülnek majd a legszebben öntött tejhabok, amelyeket az amatőr baristák készítenek, és a közönség szavazhatja meg a nyertest, aki egy profi kávégéppel lehet gazdagabb.
A kísérőprogramok során olyan témák kerülnek elő, mint a karrierépítés, karrierváltás, a fenntarthatóság és környezetvédelem a kávépiacon, hazai és nemzetközi üzleti trendek, illetve lesz vállalkozói fórum is leendő kávézó-tulajdonosok számára.
Idén is több korlátozott létszámú vezetett kóstolót tartanak, melyek során többek között japán szakék, spanyol vörösborok, érlelt rumok, japán és kínai teákig kerülnek a poharakba. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Kávé helyett matcha? Egyre népszerűbb a zöld tea por az energialöketért
A reggeli kávé évtizedek óta a napindítás elengedhetetlen része sokak…
Tovább olvasom >Eszpresszó koncentrátumot vezet be a Nescafé az USA-ban
Új terméket dobott piacra a Nescafé az Egyesült Államokban. Az…
Tovább olvasom >A kávé, ami összeköt: trendek és kihívások a kávépiacon
A kávé ma már a mindennapi életünk része, és bár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >A MentesFeszt az egészségtudatos életmód egyik legnagyobb hazai eseménye
A táplálkozási trendek sokféleségében élünk. Egyre több helyen hallhatunk a…
Tovább olvasom >