A mikro- és kisvállalkozásoknak kevesebb mint fele rendelkezik saját honlappal
Ma Magyarországon a mikro- és kisvállalkozásoknak kevesebb mint fele rendelkezik saját honlappal – derült ki az Ipsos Google Magyarország számára készített kutatásából. E megdöbbentő eredmény hatására a Budapest Bank, a Google Magyarország és a HonlapABC úgy döntött, hogy nagyszabású, vállalkozásokat segítő programot indít. A Neten a Cégem kezdeményezés minden hazai vállalkozáshoz el szeretné juttatni az online jelenlét fontosságáról szóló információkat és az ingyenesen kipróbálható eszközöket. A szervezők azt várják, hogy még idén 25 000 vállalkozás nyit a digitális jelenlét felé, hoz létre honlapot, és alapozza meg jövőbeni sikereit az online eszközök segítségével.
A program további részleteiről a www.netenacegem.hu honlapon lehet tájékozódni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >