A mikro- és kisvállalkozásoknak kevesebb mint fele rendelkezik saját honlappal
Ma Magyarországon a mikro- és kisvállalkozásoknak kevesebb mint fele rendelkezik saját honlappal – derült ki az Ipsos Google Magyarország számára készített kutatásából. E megdöbbentő eredmény hatására a Budapest Bank, a Google Magyarország és a HonlapABC úgy döntött, hogy nagyszabású, vállalkozásokat segítő programot indít. A Neten a Cégem kezdeményezés minden hazai vállalkozáshoz el szeretné juttatni az online jelenlét fontosságáról szóló információkat és az ingyenesen kipróbálható eszközöket. A szervezők azt várják, hogy még idén 25 000 vállalkozás nyit a digitális jelenlét felé, hoz létre honlapot, és alapozza meg jövőbeni sikereit az online eszközök segítségével.
A program további részleteiről a www.netenacegem.hu honlapon lehet tájékozódni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 7,2 százalékkal csökkent szeptemberben
2024 szeptemberében az ipari termelés volumene 7,2, munkanaphatástól megtisztítva 5,4…
Tovább olvasom >