A mikro- és kisvállalkozásoknak kevesebb mint fele rendelkezik saját honlappal
Ma Magyarországon a mikro- és kisvállalkozásoknak kevesebb mint fele rendelkezik saját honlappal – derült ki az Ipsos Google Magyarország számára készített kutatásából. E megdöbbentő eredmény hatására a Budapest Bank, a Google Magyarország és a HonlapABC úgy döntött, hogy nagyszabású, vállalkozásokat segítő programot indít. A Neten a Cégem kezdeményezés minden hazai vállalkozáshoz el szeretné juttatni az online jelenlét fontosságáról szóló információkat és az ingyenesen kipróbálható eszközöket. A szervezők azt várják, hogy még idén 25 000 vállalkozás nyit a digitális jelenlét felé, hoz létre honlapot, és alapozza meg jövőbeni sikereit az online eszközök segítségével.
A program további részleteiről a www.netenacegem.hu honlapon lehet tájékozódni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >