A Migros az alkoholárusítás tilalmának feloldásáról szavaz
A svájci Migros tagjai júniusban arról szavaznak, hogy az egykor közegészségügyi célokat szolgáló, 1928 óta hatályban lévő tilalmat félretéve lehessen-e a jövőben a lánc üzleteiben alkoholos italokat árusítani. A cég igyekszik tagjait a szavazásra rábírni és a témáról beszélgetést kezdeményezni – részben egy országos reklámkampány indításával.
A kampányt a szövetkezet öt delegáltja kezdeményezte, amit az országos és regionális Migros testületek egyaránt támogattak. Így most a mintegy 2,3 millió szövetkezeti tag dönthet a sör, bor és szeszes italok árusításának jövőjéről a Migrosnál. A jelenlegi szabályok megváltoztatásához kétharmados többségre lesz szükség.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött…
Tovább olvasom >79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >