A Microsofttal fejleszt generatív AI megoldásokat az Estée Lauder
A vezető kozmetikai vállalat fejlett mesterséges intelligencia alapú megoldások fejlesztésébe kezd.
Az Estée Lauder Companies és a Microsoft Corp. 2017-ben kezdődött globális stratégiai együttműködésük folytatásaként mesterséges intelligencia innovációs laboratóriumot hoznak létre. A Microsoft Azure OpenAI generatív AI-képességeit felhasználva a vállalatok az Estee Lauder több mint 20 szépségápolási márkája számára fejlesztenek együtt megoldásokat.
Ez a kibővített globális stratégiai partnerség, amely egy közösen fejlesztett, az idén újabb piacokra is bevezetésre kerülő hangalapú sminkasszisztens alkalmazást is magában foglal, generatív AI olyan felhasználási területeire összpontosít, mint például:
– A társadalmi trendekre és fogyasztói igényekre való gyorsabb reagálás a gyakorlatban is: Az Estee Lauder és a Microsoft létrehozott egy belső generatív AI chatbotot, amely fejlett társalgási AI technológiát használ az Estee Lauder saját termék- és igényadatbázisának hatékonyabb kihasználására a helyileg releváns marketingkampányok támogatása érdekében.
– Gyorsabb és hatékonyabb termékinnováció: A két vállalat a gyorsabb termékfejlesztés érdekében generatív AI-eszközöket alkalmaz a kutatás-fejlesztésben, hogy a kutatók és a termékfejlesztési szakemberek gyorsabban reagálhassanak az új termék- és alapanyag-trendekre.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Európa legnagyobb autonóm szupermarketét nyitotta meg a Rewe
Hamburgban nyitotta meg a Rewe Európa legnagyobb autonóm szupermarketét, amely…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >