A Microsofttal fejleszt generatív AI megoldásokat az Estée Lauder
A vezető kozmetikai vállalat fejlett mesterséges intelligencia alapú megoldások fejlesztésébe kezd.
Az Estée Lauder Companies és a Microsoft Corp. 2017-ben kezdődött globális stratégiai együttműködésük folytatásaként mesterséges intelligencia innovációs laboratóriumot hoznak létre. A Microsoft Azure OpenAI generatív AI-képességeit felhasználva a vállalatok az Estee Lauder több mint 20 szépségápolási márkája számára fejlesztenek együtt megoldásokat.
Ez a kibővített globális stratégiai partnerség, amely egy közösen fejlesztett, az idén újabb piacokra is bevezetésre kerülő hangalapú sminkasszisztens alkalmazást is magában foglal, generatív AI olyan felhasználási területeire összpontosít, mint például:
– A társadalmi trendekre és fogyasztói igényekre való gyorsabb reagálás a gyakorlatban is: Az Estee Lauder és a Microsoft létrehozott egy belső generatív AI chatbotot, amely fejlett társalgási AI technológiát használ az Estee Lauder saját termék- és igényadatbázisának hatékonyabb kihasználására a helyileg releváns marketingkampányok támogatása érdekében.
– Gyorsabb és hatékonyabb termékinnováció: A két vállalat a gyorsabb termékfejlesztés érdekében generatív AI-eszközöket alkalmaz a kutatás-fejlesztésben, hogy a kutatók és a termékfejlesztési szakemberek gyorsabban reagálhassanak az új termék- és alapanyag-trendekre.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Tartunk a humanoid robotoktól
A Bosch Tech Compass több mint 1000 magyar felnőtt megkérdezésével…
Tovább olvasom >Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >