A Microsofttal fejleszt generatív AI megoldásokat az Estée Lauder
A vezető kozmetikai vállalat fejlett mesterséges intelligencia alapú megoldások fejlesztésébe kezd.
Az Estée Lauder Companies és a Microsoft Corp. 2017-ben kezdődött globális stratégiai együttműködésük folytatásaként mesterséges intelligencia innovációs laboratóriumot hoznak létre. A Microsoft Azure OpenAI generatív AI-képességeit felhasználva a vállalatok az Estee Lauder több mint 20 szépségápolási márkája számára fejlesztenek együtt megoldásokat.
Ez a kibővített globális stratégiai partnerség, amely egy közösen fejlesztett, az idén újabb piacokra is bevezetésre kerülő hangalapú sminkasszisztens alkalmazást is magában foglal, generatív AI olyan felhasználási területeire összpontosít, mint például:
– A társadalmi trendekre és fogyasztói igényekre való gyorsabb reagálás a gyakorlatban is: Az Estee Lauder és a Microsoft létrehozott egy belső generatív AI chatbotot, amely fejlett társalgási AI technológiát használ az Estee Lauder saját termék- és igényadatbázisának hatékonyabb kihasználására a helyileg releváns marketingkampányok támogatása érdekében.
– Gyorsabb és hatékonyabb termékinnováció: A két vállalat a gyorsabb termékfejlesztés érdekében generatív AI-eszközöket alkalmaz a kutatás-fejlesztésben, hogy a kutatók és a termékfejlesztési szakemberek gyorsabban reagálhassanak az új termék- és alapanyag-trendekre.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >A magyar cégek több mint kétötöde alkalmaz mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia immár nemcsak ígéret vagy jövőkép, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >