A Microsofttal fejleszt generatív AI megoldásokat az Estée Lauder
A vezető kozmetikai vállalat fejlett mesterséges intelligencia alapú megoldások fejlesztésébe kezd.
Az Estée Lauder Companies és a Microsoft Corp. 2017-ben kezdődött globális stratégiai együttműködésük folytatásaként mesterséges intelligencia innovációs laboratóriumot hoznak létre. A Microsoft Azure OpenAI generatív AI-képességeit felhasználva a vállalatok az Estee Lauder több mint 20 szépségápolási márkája számára fejlesztenek együtt megoldásokat.
Ez a kibővített globális stratégiai partnerség, amely egy közösen fejlesztett, az idén újabb piacokra is bevezetésre kerülő hangalapú sminkasszisztens alkalmazást is magában foglal, generatív AI olyan felhasználási területeire összpontosít, mint például:
– A társadalmi trendekre és fogyasztói igényekre való gyorsabb reagálás a gyakorlatban is: Az Estee Lauder és a Microsoft létrehozott egy belső generatív AI chatbotot, amely fejlett társalgási AI technológiát használ az Estee Lauder saját termék- és igényadatbázisának hatékonyabb kihasználására a helyileg releváns marketingkampányok támogatása érdekében.
– Gyorsabb és hatékonyabb termékinnováció: A két vállalat a gyorsabb termékfejlesztés érdekében generatív AI-eszközöket alkalmaz a kutatás-fejlesztésben, hogy a kutatók és a termékfejlesztési szakemberek gyorsabban reagálhassanak az új termék- és alapanyag-trendekre.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
A mesterséges intelligencia városi felhasználásáról szóló mintaprojekt indul
Miskolcon valósul meg az első olyan magyarországi mintaprojekt, amely városi…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >Nemzetközi figyelem Szegeden: a mesterséges intelligencia és a digitalizáció jövője a mezőgazdaságban
A Szegedi Tudományegyetem Mezőgazdasági Kara és a SZTE TTC Zrt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >