A Michelob Ultra labdarúgócsapatába szerződtette az AB InBev Lionel Messit
Lionel Messi lett a CONMEBOL (Confederación Sudamericana de Fútbol) és az AB InBev Michelob Ultra között létrejött új megállapodás márkanagykövete.
A megállapodás értelmében a CONMEBOL, a dél-amerikai labdarúgást irányító testület a Copa América USA 2024 hivatalos globális sörszponzoraként tovább mélyíti kapcsolatát a Michelob Ultrával és a futballikon, Lionel Messi népszerűségét felhasználva igyekszik fokozni az esemény vonzerejét.
A négyévente megrendezésre kerülő eseménynek júniusban és júliusban az Egyesült Államok ad otthont, és a résztvevő országok számának növelése céljából – többek között – az USA csapata is lehetőséget kap a versenyen való indulásra.
Marcel Marcondes, az AB InBev marketingvezetője kifejtette:
– Az AB InBev és a CONMEBOL Copa América közötti partnerség és Messi csatlakozása a Team Ultra csapathoz a futball iránti közös szenvedélyünk ünnepe. A labdarúgás összehozza az embereket, és szenvedéllyel tölti el fogyasztóinkat. Hihetetlenül izgalmas, hogy e szenvedélyünkben a világ egyik legnagyobb futballikonjával, Lionel Messivel osztozhatunk. Kiváló sörünk egy kiváló sportolóban talált tökéletes párra.
Az új megállapodás lehetővé teszi az AB InBev számára, hogy a Michelob Ultra és más AB InBev sörmárkák segítségével egységes márkaélménnyel támogassa a bajnokságot a résztvevő országokban.
Az Egyesült Államokban a Michelob Ultra márka megjelenik a stadionokban és az edzőtermekben, különleges aktivitásokat rendez a Fan Fest rendezvényeken, a „mérkőzés kiváló játékosa trófea” és az öltözői ünneplések alkalmával.
Kapcsolódó cikkeink
Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Működne Magyarországon a boltok elleni bojkott?
Az elmúlt napokban egyre nagyobb figyelmet kapott az a közösségi…
Tovább olvasom >Nem nyitott üzletet Nyíregyházán a Mere, törölték a nyilvántartásból
Bár korábban bejelentették, hogy a spártai spórolásáról ismert orosz diszkontlánc,…
Tovább olvasom >