A Michelob Ultra labdarúgócsapatába szerződtette az AB InBev Lionel Messit
Lionel Messi lett a CONMEBOL (Confederación Sudamericana de Fútbol) és az AB InBev Michelob Ultra között létrejött új megállapodás márkanagykövete.
A megállapodás értelmében a CONMEBOL, a dél-amerikai labdarúgást irányító testület a Copa América USA 2024 hivatalos globális sörszponzoraként tovább mélyíti kapcsolatát a Michelob Ultrával és a futballikon, Lionel Messi népszerűségét felhasználva igyekszik fokozni az esemény vonzerejét.
A négyévente megrendezésre kerülő eseménynek júniusban és júliusban az Egyesült Államok ad otthont, és a résztvevő országok számának növelése céljából – többek között – az USA csapata is lehetőséget kap a versenyen való indulásra.
Marcel Marcondes, az AB InBev marketingvezetője kifejtette:
– Az AB InBev és a CONMEBOL Copa América közötti partnerség és Messi csatlakozása a Team Ultra csapathoz a futball iránti közös szenvedélyünk ünnepe. A labdarúgás összehozza az embereket, és szenvedéllyel tölti el fogyasztóinkat. Hihetetlenül izgalmas, hogy e szenvedélyünkben a világ egyik legnagyobb futballikonjával, Lionel Messivel osztozhatunk. Kiváló sörünk egy kiváló sportolóban talált tökéletes párra.
Az új megállapodás lehetővé teszi az AB InBev számára, hogy a Michelob Ultra és más AB InBev sörmárkák segítségével egységes márkaélménnyel támogassa a bajnokságot a résztvevő országokban.
Az Egyesült Államokban a Michelob Ultra márka megjelenik a stadionokban és az edzőtermekben, különleges aktivitásokat rendez a Fan Fest rendezvényeken, a „mérkőzés kiváló játékosa trófea” és az öltözői ünneplések alkalmával.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >