A Michelob Ultra labdarúgócsapatába szerződtette az AB InBev Lionel Messit
Lionel Messi lett a CONMEBOL (Confederación Sudamericana de Fútbol) és az AB InBev Michelob Ultra között létrejött új megállapodás márkanagykövete.
A megállapodás értelmében a CONMEBOL, a dél-amerikai labdarúgást irányító testület a Copa América USA 2024 hivatalos globális sörszponzoraként tovább mélyíti kapcsolatát a Michelob Ultrával és a futballikon, Lionel Messi népszerűségét felhasználva igyekszik fokozni az esemény vonzerejét.
A négyévente megrendezésre kerülő eseménynek júniusban és júliusban az Egyesült Államok ad otthont, és a résztvevő országok számának növelése céljából – többek között – az USA csapata is lehetőséget kap a versenyen való indulásra.
Marcel Marcondes, az AB InBev marketingvezetője kifejtette:
– Az AB InBev és a CONMEBOL Copa América közötti partnerség és Messi csatlakozása a Team Ultra csapathoz a futball iránti közös szenvedélyünk ünnepe. A labdarúgás összehozza az embereket, és szenvedéllyel tölti el fogyasztóinkat. Hihetetlenül izgalmas, hogy e szenvedélyünkben a világ egyik legnagyobb futballikonjával, Lionel Messivel osztozhatunk. Kiváló sörünk egy kiváló sportolóban talált tökéletes párra.
Az új megállapodás lehetővé teszi az AB InBev számára, hogy a Michelob Ultra és más AB InBev sörmárkák segítségével egységes márkaélménnyel támogassa a bajnokságot a résztvevő országokban.
Az Egyesült Államokban a Michelob Ultra márka megjelenik a stadionokban és az edzőtermekben, különleges aktivitásokat rendez a Fan Fest rendezvényeken, a „mérkőzés kiváló játékosa trófea” és az öltözői ünneplések alkalmával.
Kapcsolódó cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Donald Trump tervezett vámjai kihívások elé állítják az amerikai alkoholipart
Donald Trump, az Egyesült Államok elnökjelöltje, 25%-os vámot javasolt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >