A Michelob Ultra labdarúgócsapatába szerződtette az AB InBev Lionel Messit
Lionel Messi lett a CONMEBOL (Confederación Sudamericana de Fútbol) és az AB InBev Michelob Ultra között létrejött új megállapodás márkanagykövete.
A megállapodás értelmében a CONMEBOL, a dél-amerikai labdarúgást irányító testület a Copa América USA 2024 hivatalos globális sörszponzoraként tovább mélyíti kapcsolatát a Michelob Ultrával és a futballikon, Lionel Messi népszerűségét felhasználva igyekszik fokozni az esemény vonzerejét.
A négyévente megrendezésre kerülő eseménynek júniusban és júliusban az Egyesült Államok ad otthont, és a résztvevő országok számának növelése céljából – többek között – az USA csapata is lehetőséget kap a versenyen való indulásra.
Marcel Marcondes, az AB InBev marketingvezetője kifejtette:
– Az AB InBev és a CONMEBOL Copa América közötti partnerség és Messi csatlakozása a Team Ultra csapathoz a futball iránti közös szenvedélyünk ünnepe. A labdarúgás összehozza az embereket, és szenvedéllyel tölti el fogyasztóinkat. Hihetetlenül izgalmas, hogy e szenvedélyünkben a világ egyik legnagyobb futballikonjával, Lionel Messivel osztozhatunk. Kiváló sörünk egy kiváló sportolóban talált tökéletes párra.
Az új megállapodás lehetővé teszi az AB InBev számára, hogy a Michelob Ultra és más AB InBev sörmárkák segítségével egységes márkaélménnyel támogassa a bajnokságot a résztvevő országokban.
Az Egyesült Államokban a Michelob Ultra márka megjelenik a stadionokban és az edzőtermekben, különleges aktivitásokat rendez a Fan Fest rendezvényeken, a „mérkőzés kiváló játékosa trófea” és az öltözői ünneplések alkalmával.
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >