A Michelob Ultra labdarúgócsapatába szerződtette az AB InBev Lionel Messit
Lionel Messi lett a CONMEBOL (Confederación Sudamericana de Fútbol) és az AB InBev Michelob Ultra között létrejött új megállapodás márkanagykövete.
A megállapodás értelmében a CONMEBOL, a dél-amerikai labdarúgást irányító testület a Copa América USA 2024 hivatalos globális sörszponzoraként tovább mélyíti kapcsolatát a Michelob Ultrával és a futballikon, Lionel Messi népszerűségét felhasználva igyekszik fokozni az esemény vonzerejét.
A négyévente megrendezésre kerülő eseménynek júniusban és júliusban az Egyesült Államok ad otthont, és a résztvevő országok számának növelése céljából – többek között – az USA csapata is lehetőséget kap a versenyen való indulásra.
Marcel Marcondes, az AB InBev marketingvezetője kifejtette:
– Az AB InBev és a CONMEBOL Copa América közötti partnerség és Messi csatlakozása a Team Ultra csapathoz a futball iránti közös szenvedélyünk ünnepe. A labdarúgás összehozza az embereket, és szenvedéllyel tölti el fogyasztóinkat. Hihetetlenül izgalmas, hogy e szenvedélyünkben a világ egyik legnagyobb futballikonjával, Lionel Messivel osztozhatunk. Kiváló sörünk egy kiváló sportolóban talált tökéletes párra.
Az új megállapodás lehetővé teszi az AB InBev számára, hogy a Michelob Ultra és más AB InBev sörmárkák segítségével egységes márkaélménnyel támogassa a bajnokságot a résztvevő országokban.
Az Egyesült Államokban a Michelob Ultra márka megjelenik a stadionokban és az edzőtermekben, különleges aktivitásokat rendez a Fan Fest rendezvényeken, a „mérkőzés kiváló játékosa trófea” és az öltözői ünneplések alkalmával.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a sörfőzésben: rizstől a gombáig – a jövő fenntartható sörkülönlegességei
A sörfőzés és sörfogyasztás az emberiség egyik legősibb szokása: időszámításunk…
Tovább olvasom >Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mars újabb 1,9%-os abszolút üvegházhatású gázkibocsátás csökkentést ért el
A Mars Incorporated közzétette a 2024-es Fenntarthatóság Egy Generáció Alatt…
Tovább olvasom >Ezek a régió kedvenc péksüteményei: pizzás mini, sajtos pogácsa, hot dog
A magyaroknál a sajtos pogácsa a sláger a finompékárut vásárlók…
Tovább olvasom >Tizenkilenc millió forintos bírság, 308 kilogram megsemmisített dinnye az NKFH ellenőrzésének eredménye
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) a vármegyei kormányhivatalokkal…
Tovább olvasom >