A METRO Kereskedelmi Kft. a 2012/13-as European Business Award egyik magyarországi döntőse
Újabb elismeréssel jutalmazták a METRO Kereskedelmi Kft. magyarországi tevékenységét: a vállalat nemrég bekerült a European Business Award magyarországi döntősei közé. A 2007-ben alapított European Business Award a világ egyik leghíresebb üzleti versenye, melyet minden évben rendkívüli érdeklődés kísér mind a üzleti és politikai szektor, mind a média részéről. A European Business Award célja, hogy a leginnovatívabb vállalkozások díjazásával népszerűsítse az európai üzleti közösségben kiemelkedően sikeres, innovatív és etikus üzleti modelleket.
Az idei döntősöket 15 000 vállalat közül választotta ki a nemzetközi zsűri. A kiváló ügyfélközpontúság – „The Award for Costumer Focus” – kategóriában díjazott METRO Áruházak büszke arra, hogy tagja lehet a 20 tagú magyar döntős csapatnak..
„A Metro Kereskedelmi Kft. a kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordít ügyfélszolgáltatásainak folyamatos fejlesztésére. Az elmúlt két évben két nagyobb kampányt is indított, melyek két különböző ügyfélcsoportot céloznak meg. A HORECA szektor számára készített kampányunk keretében kiválasztott termékek 4 héten keresztül azonos áron voltak elérhetőek a pubok, éttermek és pizzériák számára. Ez a kampányunk 2010-ben elnyerte a legjobb trade marketing promóció díjat Magyarországon. A független kereskedőket megcélzó ’A Mi boltunk” elnevezésű programunk keretében pedig üzleti és marketing tanácsadással, valamint különleges akciókkal segítettük partnereinket. A METRO Vevőakadémia elindításával pedig támogatjuk partnereinket abban, hogy megismerjék a gasztronómiához kapcsolódó legfrissebb trendeket. Ezen felül a személyes ügyfélszolgálatra is nagy hangsúlyt fektetünk. Rendkívül nagy öröm tehát számunkra, hogy az elmúlt évek tudatos stratégiára épülő munkáját a European Business Award is méltó elismerésben részesítette” – mondta el Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.
A METRO a többi döntős vállalattal együtt egy-egy bemutatkozó videóval száll versenybe a végső győzelemért. Szeptember 6-tól a METRO Kereskedelmi Kft. által készített videó is elérhető lesz a verseny hivatalos honlapján, melyre bárki szabadon leadhatja szavazatát! A zsűri a legtöbb szavazatot elnyert videó készítőjének adományozza a European Business Award „Országos Bajnok” (National Champion) díjat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >