A METRO immár hatodszor csatlakozik a Föld Órája kezdeményezéshez
Minden magyarországi METRO áruház világító oszlopfelirata kialszik egy órára, illetve az áruházi eladótér világítása is csökkentett üzemmódban működik majd a klímavédelem érdekében. A METRO áruházak a környezet védelme érdekében csatlakoztak idén is a Föld Órája kezdeményezéshez, emellett pedig a káros anyag kibocsátás csökkentésére saját globális kezdeményezést is indítottak idén.
„A Föld óráját remek kezdeményezésnek tartjuk, ezért csatlakozunk idén is, hiszen felhívja a figyelmet a természeti erőforrások védelmére, egyben alternatív energiaforrások keresésére. Vállalatunk kiemelten fontosnak tartja az áruházak energiafelhasználásának folyamatos csökkentését, ezért idén egy saját belső programot indítottunk, mellyel dolgozóinkat munkahelyükön és otthonaikban is erre buzdítjuk.” – mondta Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője, a vállalaton belül a fenntarthatóságért felelős szakember.
A METRO az energiatakarékosság világnapján indította el Energia Tudatossági Program nevű kezdeményezését. A program célja a vállalat ökológiai lábnyomának csökkentése, hiszen az energiafelhasználás ennek 65%-át teszi ki. A vállalat világszerte 700 áruházában – így a hazai áruházakban is – hirdeti meg energiatakarékossági programját, mellyel a hatékonyabb energiagazdálkodási intézkedések bevezetésére ösztönzi a nagykereskedéseket. A METRO a program keretében az áruházak dolgozóitól is várja az ötleteket, tapasztalataikat az energiatakarékosság terén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >