A Metro – Gyea gyűjtőakció Pécsett is folytatódik
Az éhező gyermekek legnehezebb időszaka a nyári szünet. Közel húszezer gyermek fizikai léte múlik azon, hogy ingyenesen ennivalóhoz juthasson.
A válság okozta adakozói kedv visszaesett, ezért is szervezett a Gyermekétkeztetési Alapítvány figyelemfelkeltő és adománygyűjtési akciót Pécsett, és talált rá a METRO Kereskedelmi Kft.-re, mint az 5 állomásos gyűjtőakció társszervezőjére.
Magyarországon a lakosság körülbelül 7%-a nyomorban él. Az e családokban élő százhúszezer gyerek közül – hazai és nemzetközi szervezetek szerint – húszezernek egyszerűen a fizikai léte múlik azon, hogy az iskolában, óvodában kedvezményesen, illetve ingyenesen jutnak ennivalóhoz.
A Gyermekétkeztetési Alapítvány idén nyáron a METRO-val közösen négy vidéki nagyvárosban és a fővárosban figyelemfelkeltő és adománygyűjtési akciót szervez, melynek második állomásán, Pécsett száz rászoruló családnak élelmiszercsomagot is osztott.
Az eseménnyel párhuzamosan a Pécs Mizo 2010 kosárlabdázói – többek között Iványi Dalma- a város forgalmasabb helyszínén, az utcán megszólították a lakosságot, és adakozásra hívták fel őket.
A rendezvénysorozatot idén 2010. augusztus 11. és 31. között szervezik meg, összesen 5 állomással.
Az Önkormányzattal és a médiával kiépített együttműködéseknek és a pécsi kosárlabdás lányoknak köszönhetően kevesebb, mint egy óra alatt közel 20.000.-Ft-ot sikerült összegyűjteni, mely összegből az Alapítvány tartós élelmiszert vásárolt, melyet átadott az Önkormányzatnak.
Ezzel párhuzamosan 100 család egyhavi tartós élelmiszer adagját adták át a helyszínen az Alapítvány képviselői. A szervezésben, az élelmiszercsomagok összeállításában, eljuttatásában a különböző helyszínekre a METRO Kereskedelmi Kft. nyújtott segítséget.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >