A Metro Group új koncepcióval rukkol elő
Futárszolgálat, HoReCa és tanácsadás kiskereskedőknek – a Metro Group új koncepcióval igyekszik nagyobb forgalomhoz jutni Európa-szerte.
Ha a németországi Siegenben nyílt
üzlet sikeresnek bizonyul, a Metro Group egész Európára
kiterjeszti új koncepcióját. Az elkövetkezendő hetekben Ulmban
és Augsburgban is nyílnak hasonló üzletek, minek köszönhetően
a felsorolt három egység várhatóan 10 millió eurós bevételt
hoz majd a Metrónak. A Metro mostanában a hotel-étterem-catering
hármas felé kacsingat, az új próba-üzletekben már
futárszolgálat is elérhető. Faxon, telefonon, hamarosan pedig
e-mailben is bonyolíthatók majd a rendelések. További új
szolgáltatás a termék-elrendezéssel és az üzletek felosztásával
és dizájnjával foglalkozó tanácsadó központ, mely
kiskereskedők számára jött létre. Az áruházlánc szerint ez a
szolgáltatás Lengyelországban bizonyult a legnépszerűbbnek.Az új
szolgáltatások mellett a Metro szűkítette termékpalettáját,
hogy a beszerzést gyorsítsa.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >