A Metro Group új koncepcióval rukkol elő
Futárszolgálat, HoReCa és tanácsadás kiskereskedőknek – a Metro Group új koncepcióval igyekszik nagyobb forgalomhoz jutni Európa-szerte.
Ha a németországi Siegenben nyílt
üzlet sikeresnek bizonyul, a Metro Group egész Európára
kiterjeszti új koncepcióját. Az elkövetkezendő hetekben Ulmban
és Augsburgban is nyílnak hasonló üzletek, minek köszönhetően
a felsorolt három egység várhatóan 10 millió eurós bevételt
hoz majd a Metrónak. A Metro mostanában a hotel-étterem-catering
hármas felé kacsingat, az új próba-üzletekben már
futárszolgálat is elérhető. Faxon, telefonon, hamarosan pedig
e-mailben is bonyolíthatók majd a rendelések. További új
szolgáltatás a termék-elrendezéssel és az üzletek felosztásával
és dizájnjával foglalkozó tanácsadó központ, mely
kiskereskedők számára jött létre. Az áruházlánc szerint ez a
szolgáltatás Lengyelországban bizonyult a legnépszerűbbnek.Az új
szolgáltatások mellett a Metro szűkítette termékpalettáját,
hogy a beszerzést gyorsítsa.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >