A Metro Group új koncepcióval rukkol elő
Futárszolgálat, HoReCa és tanácsadás kiskereskedőknek – a Metro Group új koncepcióval igyekszik nagyobb forgalomhoz jutni Európa-szerte.
Ha a németországi Siegenben nyílt
üzlet sikeresnek bizonyul, a Metro Group egész Európára
kiterjeszti új koncepcióját. Az elkövetkezendő hetekben Ulmban
és Augsburgban is nyílnak hasonló üzletek, minek köszönhetően
a felsorolt három egység várhatóan 10 millió eurós bevételt
hoz majd a Metrónak. A Metro mostanában a hotel-étterem-catering
hármas felé kacsingat, az új próba-üzletekben már
futárszolgálat is elérhető. Faxon, telefonon, hamarosan pedig
e-mailben is bonyolíthatók majd a rendelések. További új
szolgáltatás a termék-elrendezéssel és az üzletek felosztásával
és dizájnjával foglalkozó tanácsadó központ, mely
kiskereskedők számára jött létre. Az áruházlánc szerint ez a
szolgáltatás Lengyelországban bizonyult a legnépszerűbbnek.Az új
szolgáltatások mellett a Metro szűkítette termékpalettáját,
hogy a beszerzést gyorsítsa.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >