A Metro Group új koncepcióval rukkol elő
Futárszolgálat, HoReCa és tanácsadás kiskereskedőknek – a Metro Group új koncepcióval igyekszik nagyobb forgalomhoz jutni Európa-szerte.
Ha a németországi Siegenben nyílt
üzlet sikeresnek bizonyul, a Metro Group egész Európára
kiterjeszti új koncepcióját. Az elkövetkezendő hetekben Ulmban
és Augsburgban is nyílnak hasonló üzletek, minek köszönhetően
a felsorolt három egység várhatóan 10 millió eurós bevételt
hoz majd a Metrónak. A Metro mostanában a hotel-étterem-catering
hármas felé kacsingat, az új próba-üzletekben már
futárszolgálat is elérhető. Faxon, telefonon, hamarosan pedig
e-mailben is bonyolíthatók majd a rendelések. További új
szolgáltatás a termék-elrendezéssel és az üzletek felosztásával
és dizájnjával foglalkozó tanácsadó központ, mely
kiskereskedők számára jött létre. Az áruházlánc szerint ez a
szolgáltatás Lengyelországban bizonyult a legnépszerűbbnek.Az új
szolgáltatások mellett a Metro szűkítette termékpalettáját,
hogy a beszerzést gyorsítsa.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >