A METRO éhező gyermekeken segít
A Gyermekétkeztetési Alapítvány Facebook-on meghirdetett akciójának első állomásán, Nyíregyházán száz családnak osztott élelmiszert. Az éhező gyermekek számára a legnehezebb időszak a nyári szünet, ilyenkor az államilag támogatott meleg ételhez ugyanis nem jutnak hozzá. A GYEA az önkéntesség és az egyéni adományok fontosságára hívja fel a figyelmet különleges akciója keretében: sportolók és színészek gyűjtenek pénzt az utcán!
2011. május 30-án indított „1 like = 1 csomag élelmiszer” néven kampányt a Gyermekétkeztetési Alapítvány a Facebook-on. A GYEA rajongói oldalához újonnan csatlakozók, a Metro Kereskedelmi Kft. jóvoltából egy hónapra elegendő élelmiszercsomaggal támogathatták az éhezőket. Az akció sikerét bizonyítja, hogy alig egy hét alatt összegyűlt az ezer like, aminek köszönhetően 10 vidéki nagyvárosban, összesen ezer családnak osztanak élelmiszer-csomagokat.
A Gyermekétkeztetési Alapítvány „Adj, hogy ehessenek” akcióját 2009. augusztusában kezdte. Az eseményen helyi színészek, sportolók, és közismert személyek kértek adományt a város forgalmasabb, központi helyszínein.
Magyarországon a lakosság körülbelül 7%-a mélyszegénységben él. Az ezekben a családokban élő százhúszezer gyerek közül, – hazai és nemzetközi szervezetek szerint – húszezernek egyszerűen a fizikai léte múlik azon, hogy az iskolában, óvodában kedvezményesen, illetve ingyenesen jutnak ennivalóhoz. Számukra a legveszélyeztetettebb időszak a hétvége és az iskolai szünetek időszaka.
Az Alapítvány a gazdasági válság okozta adakozási kedv visszaesése miatt idén a korábbinál kevesebb adományból, kevesebb gyermek étkeztetését tudja megoldani. Ezért is döntött e figyelemfelkeltő esemény folytatása mellett.
A rendezvénysorozatot idén 2011. június 16. és július 22. között szervezik meg, összesen 10 városban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >