A Metro az éhezés ellen
A Metro Group bejelentette együttműködését az ENSZ „World Food Programme” szervezetével, melynek célja az éhezés megszüntetése a világ minden pontján.
A cég három területen szeretné segíteni a szervezet munkáját. Lehetőséget teremtenek, illetve ösztönzik a vásárlókat az adományozásra, a munkavállalók között gyűjtéseket szerveznek, illetve a két szervezet szakmai együttműködés keretében fogja megosztani egymással a tapasztalatait az élelmiszeriparról és a benne rejlő humanitárius lehetőségekről.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Húsvétkor indul a szabadtéri szezon a játékpiacon
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >