A Metro az éhezés ellen
A Metro Group bejelentette együttműködését az ENSZ „World Food Programme” szervezetével, melynek célja az éhezés megszüntetése a világ minden pontján.
A cég három területen szeretné segíteni a szervezet munkáját. Lehetőséget teremtenek, illetve ösztönzik a vásárlókat az adományozásra, a munkavállalók között gyűjtéseket szerveznek, illetve a két szervezet szakmai együttműködés keretében fogja megosztani egymással a tapasztalatait az élelmiszeriparról és a benne rejlő humanitárius lehetőségekről.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >