A METRO a Torkos Csütörtök kiemelt partnereként támogatja a hazai éttermeket

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 03. 02. 12:17

Hamarosan ismét elérkezik a torkos vendégek és a torkoskodást kínáló éttermek, vendéglátóhelyek nagy napja, hiszen 2011. március 10-én a Magyar Turizmus Zrt. immár hatodik alkalommal rendezi meg a Torkos Csütörtök akciót. Az esemény kiemelt partnereként, valamint a magyar gasztronómia és vendéglátóipar elkötelezett híveként a METRO Kereskedelmi Kft. nagy beszállítói kedvezmények biztosításával járul hozzá az éttermek népszerűsítéséhez és forgalomnövekedéséhez.

A már hagyománnyá vált esemény évről évre hatalmas érdeklődésre tesz szert: a tavalyi alkalommal több, mint 230.000 vendég lakott jól a minden korábbi rekordot megdöntő, 1300-nál is több hazai étteremben. A METRO, a magyar vendéglátás elkötelezett támogatója 2011-ben immár sokadik alkalommal partnere az országos programnak. A nagykereskedés ugyanis minden, a Torkos Csütörtök akcióban regisztrált étteremtulajdonos számára nagy kedvezményeket biztosít a friss, minőségi alapanyagok beszerzéséhez: a Torkos Csütörtököt megeloőző egy hétben, 2011. március 3. és 10. között minden bruttó 100.000 forint értékű élelmiszervásárlás során egy bruttó 13.000 forint értéku METRO vásárlási utalványt ajándékoz professzionális partnerei számára, amely 2011. március 17-tol vehető át és 2011. április 30-ig váltható be.

„A magyar vendéglátást és gasztronómiát versenyképtelen gazdasági környezet, évek óta tartó forgalomcsökkenés jellemzi. A METRO a tavalyi év során megnyílt szakmai intézménye, a Vevoakadémia már jól példázta elkötelezettségünket a magyar vendéglátás iránt, a Torkos Csütörtök kiemelt partnereként szintén a magyar gasztronómiát kívánjuk támogatni” – mondta Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetoje.

A METRO-partnerek a www.menjunkenni.hu oldalon történo regisztrációval válnak jogosulttá a kedvezmény igénybevételére.

Kapcsolódó cikkeink