A Metro a professzionális vásárlókra koncentrál
A konferencia egyik szünetében José María Cervera-val, a Metro vezérigazgatójával arról beszélgettünk, hogy a gyorsan szaporodó diszkontüzletek és a folyamatosan akciózó hipermarketek mellett milyen esélyt lát egy Cash & Carry lánc számára. – Feladatunk, hogy az éles versenyhelyzetben kereskedő és vendéglátó-ipari partnereinket árban és minőségben jól differenciálható, széles árukínálattal lássuk el, ezzel segítsük őket a vásárlókért folytatott mindennapi küzdelmükben. Jelenleg nyolc márkanév alatt több mint ezer saját márkás terméket is forgalmazunk. Számuk a közeljövőben tovább bővül, elősegítendő partnereink megkülönböztethetőségét – mondta el José María Cervera.
A versenytárs Interfruct megszűnésével bővült ugyan a Cash & Carry lánc vásárlóinak száma, de azok a kereskedők, akik korábban a kiszállítási szolgáltatás hiánya miatt nem vásároltak a Metróban, most is elmaradnak.
A Metro piacvezető a modern kereskedelmi technológiák használatában Németországban. A hazai állapotokat firtató kérdésünkre a vezérigazgató elmondta: a felújított áruházaikban már számos technikai újítást bevezettek, az átalakítást követően mindenhol megnőtt az eladótér, a polcok újszerű elhelyezésével, a különböző osztályokra jellemző színekkel vásárlócentrikusabbá tették az áruházakat. Fejlesztéseik eredményeként hamarosan a kasszáknál is rövidebb átfutási időre számíthatnak professzionális vevőik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >