A Metro a professzionális vásárlókra koncentrál
A konferencia egyik szünetében José María Cervera-val, a Metro vezérigazgatójával arról beszélgettünk, hogy a gyorsan szaporodó diszkontüzletek és a folyamatosan akciózó hipermarketek mellett milyen esélyt lát egy Cash & Carry lánc számára. – Feladatunk, hogy az éles versenyhelyzetben kereskedő és vendéglátó-ipari partnereinket árban és minőségben jól differenciálható, széles árukínálattal lássuk el, ezzel segítsük őket a vásárlókért folytatott mindennapi küzdelmükben. Jelenleg nyolc márkanév alatt több mint ezer saját márkás terméket is forgalmazunk. Számuk a közeljövőben tovább bővül, elősegítendő partnereink megkülönböztethetőségét – mondta el José María Cervera.
A versenytárs Interfruct megszűnésével bővült ugyan a Cash & Carry lánc vásárlóinak száma, de azok a kereskedők, akik korábban a kiszállítási szolgáltatás hiánya miatt nem vásároltak a Metróban, most is elmaradnak.
A Metro piacvezető a modern kereskedelmi technológiák használatában Németországban. A hazai állapotokat firtató kérdésünkre a vezérigazgató elmondta: a felújított áruházaikban már számos technikai újítást bevezettek, az átalakítást követően mindenhol megnőtt az eladótér, a polcok újszerű elhelyezésével, a különböző osztályokra jellemző színekkel vásárlócentrikusabbá tették az áruházakat. Fejlesztéseik eredményeként hamarosan a kasszáknál is rövidebb átfutási időre számíthatnak professzionális vevőik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >