A Mercure az év nemzetközi márkája az Európai Franchise Szövetségnél
A hiteles és helyi inspirációkkal teli vendégélményiről világszerte elismert Mercure Hotels & Resorts szállodalánc nyerte el az Év Nemzetközi Márkája díjat az Európai Franchise Szövetség (EFF) 2025-ös európai franchise díjátadó gáláján.
A Mercure lendületes nemzetközi terjeszkedését a szállodai franchise-szektor kategóriában ismerték el. 1973-as alapítása óta a Mercure a kulturális kapcsolatok és a regionális eredetiség filozófiáját hirdeti, a környezetéhez kötődő, autentikus vendégélményt kínálva. Az Accor portfóliójában ma a Mercure márka rendelkezik a legkiterjedtebb fejlesztési tervekkel: jelenleg világszerte több mint 210 új szállodát fejleszt, ezzel megerősítve elkötelezettségét a helyi ihletésű élmények iránt, amelyeken keresztül a vendégek betekintést kaphatnak az adott város vagy régió igazi arcába.
A Mercure a magyar piacon is aktívan jelen van. Ide tartozik többek között a harmincadik születésnapjára, 2020-ra teljesen megújult, több mint négyszáz szobás Mercure Budapest Korona, az ikonikus belvárosi Mercure Budapest City Center, a Várnegyed szomszédságában található Mercure Budapest Castle Hill, a 2022-ben nyílt két kelet-magyarországi szálloda, a Mercure Tokaj és a Mercure Debrecen, illetve a 2023 óta üzemelő Mercure Székesfehérvár Magyar Király.
Az Európai Franchise Díjakat egy 18 nemzeti franchise szövetségből álló zsűri ítéli oda, akik a korábbi versenyek győzteseit képviselik. Az Év Nemzetközi Márkája díj mellett az éves díjátadó más kategóriákban – mint például az Év Franchise-vevője, az Év Franchise-tulajdonosa, a Felemelkedő Franchise Márka és a Franchise Hall of Fame Díj – is osztanak elismeréseket.
„Az európai díj egyedülálló lehetőség a franchise-közösség összehozására, arra, hogy együtt ünnepeljük az ágazat legjobbjait
– mondta Mathias Lehner, az EFF elnöke.
Megtiszteltetés számunkra, hogy egy ilyen találkozó során értékelhetjük a legjobb koncepcióikat és személyiségeket.”
„A díj elismeri a Mercure elkötelezettségét a helyi kultúra iránt. A siker középpontjában partnereink állnak, akikkel együtt folytatjuk terjeszkedésünket, ezzel új lehetőségeket kínálunk az utazóknak, hogy a régiók kultúráját, ízeit és hangulatát megismerjék”
– tette hozzá Vincent Moskovtchenko, az Accor közepes méretű márkákért felelős európai és észak-afrikai marketing alelnöke.
Az Európai Franchise Szövetség az egész kontinenst képviseli – az eseményen Németországból, Finnországból, Spanyolországból, az Egyesült Királyságból, Belgiumból, Hollandiából, Franciaországból, Horvátországból, Magyarországról, Svédországból, Norvégiából, Szlovákiából, Portugáliából, Olaszországból, Görögországból, Szerbiából és Észak-Macedóniából érkező tagok vettek részt. A Szövetség több mint 3000 franchise-koncepcióhoz kapcsolódó mintegy 500 ezer hotelben, több mint hárommillió, franchise-vállalkozásban dolgozó szakember munkáját támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Debrecent és Tokajt is ajánlja vendégeinek a Mercure lánc Discover Local útikönyvében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendszerben gondolkodunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mercure lánc Debrecen hagyományaihoz kapcsolódik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Visa új programot indít a magyar vállalkozások digitalizációjának támogatására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

