A Mercadona 20 portugáliai üzlettel tervezi zárni az évet
A Mercadona tervei között további 4 üzlet nyitása szerepel december végéig Portugáliában, amivel hálózatát 20 üzletre bővíti. A cég jelezte, hogy a világjárvány előhívta kihívások ellenére is folytatni kívánja portugáliai stratégiáját. A 2019-es portugáliai piacra lépésekor a Mercadona célja évente 10, összesen pedig 150 üzlet nyitása volt, amit a kijárási korlátozások átmenetileg blokkoltak. A most bejelentett négy üzlet megnyitása hozzávetőlegesen 130-140 millió eurónyi beruházást igényel majd.
A Kantar szerint Spanyolországban 24,8%-os piacrésszel vezető Mercadona jelenleg Portugália északi részére koncentrálja erőit, és a fővárosban sem várható, hogy 2022–2023 előtt megjelenne.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >42 százalékkal csökkent a nettó üvegházhatású gázkibocsátásunk 1990-hez képest
Hazánk az európai viszonylatban jelenleg elért hetedik legjobb eredményével a…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >