A Mercadona 20 portugáliai üzlettel tervezi zárni az évet
A Mercadona tervei között további 4 üzlet nyitása szerepel december végéig Portugáliában, amivel hálózatát 20 üzletre bővíti. A cég jelezte, hogy a világjárvány előhívta kihívások ellenére is folytatni kívánja portugáliai stratégiáját. A 2019-es portugáliai piacra lépésekor a Mercadona célja évente 10, összesen pedig 150 üzlet nyitása volt, amit a kijárási korlátozások átmenetileg blokkoltak. A most bejelentett négy üzlet megnyitása hozzávetőlegesen 130-140 millió eurónyi beruházást igényel majd.
A Kantar szerint Spanyolországban 24,8%-os piacrésszel vezető Mercadona jelenleg Portugália északi részére koncentrálja erőit, és a fővárosban sem várható, hogy 2022–2023 előtt megjelenne.
Kapcsolódó cikkeink
Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >Racionalizálási törekvései közepette növeli európai jelenlétét az Aldi Nord
2023-as fenntarthatósági jelentése szerint 5,9%-kal nőtt az Aldi Nord nettó…
Tovább olvasom >Megnőhet jövőre az olívaolaj-kínálat Európában
Jelentősen megnőhet az olívaolaj-kínálat Európában a következő évben, miután a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >