A Mercadona 20 portugáliai üzlettel tervezi zárni az évet
A Mercadona tervei között további 4 üzlet nyitása szerepel december végéig Portugáliában, amivel hálózatát 20 üzletre bővíti. A cég jelezte, hogy a világjárvány előhívta kihívások ellenére is folytatni kívánja portugáliai stratégiáját. A 2019-es portugáliai piacra lépésekor a Mercadona célja évente 10, összesen pedig 150 üzlet nyitása volt, amit a kijárási korlátozások átmenetileg blokkoltak. A most bejelentett négy üzlet megnyitása hozzávetőlegesen 130-140 millió eurónyi beruházást igényel majd.
A Kantar szerint Spanyolországban 24,8%-os piacrésszel vezető Mercadona jelenleg Portugália északi részére koncentrálja erőit, és a fővárosban sem várható, hogy 2022–2023 előtt megjelenne.
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >