A mentális egészség fenntartása a vállalati folyamatokban – A művészet erre is jó?
A természeti- és társadalmi tőke gondozása új kihívások elé állíthatja a vállalati vezetőket, ezért a KÉPEZŐ Galéria az Art is Business-szel együttműködve, a magyar üzleti és művészeti szcéna közismert szereplőinek bevonásával keres válaszokat az új jelenségekkel – ESG, employer branding, elfogadás és befogadás, vállalati branding, innováció és reziliencia – kapcsolatban felmerülő kérdésekre.
Az októberben induló hat alkalmas képzést különösen ajánlják cégvezetőknek, valamint HR, marketing és kommunikációs szakembereknek. A képzésen olyan előadókkal is találkozhatnak a résztvevők, mint Dr. Szalay Zsolt, egyetemi docens, Feuertag Ottó, ESG szakértő, Martos Gábor, művészeti író, Szabó Balázs, a CIB Bank vezérigazgató-helyettese, Somogyi Hajnalka, az OFF Biennálé vezetője vagy épp Liptay Gabriella, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatója.
A képzés egyes alkalmai során olyan témakörök kerülnek terítékre művészeti szemszögből, mint az ESG, employer branding, kreativitás és innováció, befogadás és elfogadás, a jövőképesség és reziliencia, illetve a brandépítés. Az előadások mindegyikén vállalati topvezetők mellett a művészeti élet meghatározó szereplői segítenek a témákban való elmerülésben.
Az ESG témakörében olyan szakemberek osztják meg tapasztalataikat a képzés résztvevőivel, mint Feuertag Ottó, ESG szakértő, Well minősítési rendszer bevezető; Winkler Nóra, művészeti író, az Artmagazin alapítója és Salgó András, a BMW Group Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A művészet employer branding kapcsán jól alkalmazható művészeti gyakorlatairól Martos Gábor, művészeti író, Szabó Balázs, a CIB Bank vezérigazgató-helyettese és Topor Tünde, művészettörténész, az Artmagazin főszerkesztője mesél.
Dr. Szalay Zsolt, egyetemi docens, a BME Gépjárműtechnológia Tanszék vezetője és Bán Blanka, művészettörténész a kreativitás és innováció szempontjából vizsgálják meg, milyen összefüggés van a művészet, a nyitottság, a kreativitás és az innováció között. Ehhez kapcsolódik a képzés következő témaköre, amely a befogadást és elfogadást helyezi a középpontba. Illés Zsuzsanna, a KPMG Global Services igazgatója és Somogyi Hajnalka, művészettörténész, kurátor, az OFF Biennálé vezetője beszélnek arról, hogy a környezetünk mássághoz és sokféleséghez való pozitív hozzáállása milyen hatást gyakorol ránk, az üzleti megfontolásainkra, a művészeti témákra.
Márton Katalin, a HR Solutions Agency alapítója, vezetője és Kovács Krisztina, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem rektori kabinetfőnöke az ellenállóképességet, rezilianciát fókuszba helyező készségek fejlesztésére irányuló lehetőségeket szemlézik majd, illetve szó lesz arról is, minek köszönhető, hogy Jeff Koons sokak által giccsesnek tartott csillogó szobrai sok millió dollárért kelnek el, hogy vajon a Coca-Cola vagy az Apple brand a mögötte lévő termék egyedi minőségétől vagy a marketingnek köszönhetően vált ismertté és sikeressé világszerte. Arról, hogy mitől lesz a vállalat vagy művész által felépített brand sikeres Benyovszky-Szűcs Domonkos, képzőművész és Liptay Gabriella, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatója osztja meg tapasztalatait a résztvevőkkel.
Kapcsolódó cikkeink
ESG-kérdőív vár a nagyobb hiteligénylő cégekre júliustól
2025. július 1-jétől új ESG-adatszolgáltatási kötelezettség lép életbe a vállalati hitelfelvevők…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
2025 májusától az engedélyeztetési, levegővédelmi, zajvédelmi, hulladékgazdálkodási bírságokat szabályozó, valamint…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >