A menhelyi kisállatoknak gyűjt a LIDL
A Lidl Magyarország a felelős állattartás iránti elkötelezettsége jegyében kilencedik alkalommal is meghirdeti Telitálka kampányát. A 2016-ban útnak indított programmal a vállalat célja, hogy vásárlói figyelmét felhívja, az állattartás felelősség, és hogy közreműködésükkel segítséget nyújtson a menhelyi állatok megfelelő minőségű táplálásához.
A Telitálka kampányban ezúttal 2022. április 11-től egy online puzzle keretében járulhatnak hozzá a vállalat állatbarát követői az adomány összegéhez: vidám, kedves, szintenként egyre nehezedő képkirakó-kihívásokat kell teljesíteniük. Ha valaki mind a 15 feladványt megoldja, sorsoláson is részt vesz, amelyen értékes tárgyi nyereményeket és Lidl utalványkártyákat nyerhetnek a szerencsések.
Ugyanakkor a kampánnyal a vállalat célja nem csupán az adományozás, de a felelős állattartás népszerűsítése is. Ennek érdekében a meghirdetett játék keretében ehhez kapcsolódó információkat is megosztanak a játékosokkal, hogy tudatosítsák a résztvevőkben: az állattartás óriási felelősség. Az idei Telitálka során arra hívják fel a figyelmet, hogy ha kisállatot fogadunk magunkhoz, fontos ismernünk annak szükségleteit és természetét ahhoz, hogy mi is és a négylábú barátunk is boldog lehessen.
„Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy a menhelyi állatok is megkapják a nekik járó szeretetet és ne szenvedjenek hiányt finom falatokban sem, amihez 2016 óta már összesen közel 60 tonna állateledellel járultunk hozzá. Társadalmi felelősségvállalási tevékenységünknek ugyanakkor ez csak egy kis szelete, hiszen kiemelten kezeljük a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik megsegítését. Ez irányú elköteleződésünket jól mutatja, hogy a 2021-es gazdasági évben összesen közel 360 millió forint értékben adományoztunk stratégiai partnereinken keresztül tartós élelmiszert és non-food termékeket a rászorulók számára”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >