A menhelyi kisállatoknak gyűjt a LIDL
A Lidl Magyarország a felelős állattartás iránti elkötelezettsége jegyében kilencedik alkalommal is meghirdeti Telitálka kampányát. A 2016-ban útnak indított programmal a vállalat célja, hogy vásárlói figyelmét felhívja, az állattartás felelősség, és hogy közreműködésükkel segítséget nyújtson a menhelyi állatok megfelelő minőségű táplálásához.
A Telitálka kampányban ezúttal 2022. április 11-től egy online puzzle keretében járulhatnak hozzá a vállalat állatbarát követői az adomány összegéhez: vidám, kedves, szintenként egyre nehezedő képkirakó-kihívásokat kell teljesíteniük. Ha valaki mind a 15 feladványt megoldja, sorsoláson is részt vesz, amelyen értékes tárgyi nyereményeket és Lidl utalványkártyákat nyerhetnek a szerencsések.
Ugyanakkor a kampánnyal a vállalat célja nem csupán az adományozás, de a felelős állattartás népszerűsítése is. Ennek érdekében a meghirdetett játék keretében ehhez kapcsolódó információkat is megosztanak a játékosokkal, hogy tudatosítsák a résztvevőkben: az állattartás óriási felelősség. Az idei Telitálka során arra hívják fel a figyelmet, hogy ha kisállatot fogadunk magunkhoz, fontos ismernünk annak szükségleteit és természetét ahhoz, hogy mi is és a négylábú barátunk is boldog lehessen.
„Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy a menhelyi állatok is megkapják a nekik járó szeretetet és ne szenvedjenek hiányt finom falatokban sem, amihez 2016 óta már összesen közel 60 tonna állateledellel járultunk hozzá. Társadalmi felelősségvállalási tevékenységünknek ugyanakkor ez csak egy kis szelete, hiszen kiemelten kezeljük a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik megsegítését. Ez irányú elköteleződésünket jól mutatja, hogy a 2021-es gazdasági évben összesen közel 360 millió forint értékben adományoztunk stratégiai partnereinken keresztül tartós élelmiszert és non-food termékeket a rászorulók számára”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >