A megszokottnál ötször nagyobb az Amazon Go első élelmiszerboltja
Az Amazon új élelmiszerbolt-formátumot indított Amazon Go Grocery néven, amelynek első üzlete ötször akkora eladótérrel nyílt meg Seattle-ben, mint a normál Go üzletek.
Az Amazon ezzel az eredeti koncepciótól eltérően immár hagyományos szupermarkettel próbálkozik sűrűn lakott lakóövezetekhez közeli nagyobb helyszíneken. A vásárlók az üzletben mintegy 5000 árucikkből – most először non-food termékekből, így mosószerből is – válogathatnak. És bár az új bolt az Amazon Go üzletekbe telepített kasszanélküli technológiával működik, annak egy újabb verzióját használja, amely képes például a zöldséget és gyümölcsöket csomagolás nélkül is azonosítani.
Az Amazon Fresh és a Whole Foods lánc beszállítói hálózatát használva, a Go Grocery friss húst, halat, organikus termelésből származó terményeket és pékárut is kínál, de polcain – a Whole Foodstól eltérően – márkázott termékek, így például a Coca-Cola is helyet kap.
Kapcsolódó cikkeink
Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) –…
Tovább olvasom >További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >A kormány kompenzációval segíti a sertéstartó gazdákat
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
Egy különleges alkalomból szervezetett partnertalálkozót a Hungaria, az eseménnyel az…
Tovább olvasom >