A megszokottnál ötször nagyobb az Amazon Go első élelmiszerboltja
Az Amazon új élelmiszerbolt-formátumot indított Amazon Go Grocery néven, amelynek első üzlete ötször akkora eladótérrel nyílt meg Seattle-ben, mint a normál Go üzletek.
Az Amazon ezzel az eredeti koncepciótól eltérően immár hagyományos szupermarkettel próbálkozik sűrűn lakott lakóövezetekhez közeli nagyobb helyszíneken. A vásárlók az üzletben mintegy 5000 árucikkből – most először non-food termékekből, így mosószerből is – válogathatnak. És bár az új bolt az Amazon Go üzletekbe telepített kasszanélküli technológiával működik, annak egy újabb verzióját használja, amely képes például a zöldséget és gyümölcsöket csomagolás nélkül is azonosítani.
Az Amazon Fresh és a Whole Foods lánc beszállítói hálózatát használva, a Go Grocery friss húst, halat, organikus termelésből származó terményeket és pékárut is kínál, de polcain – a Whole Foodstól eltérően – márkázott termékek, így például a Coca-Cola is helyet kap.
Kapcsolódó cikkeink
Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Trump alumíniumvámja miatt több PET-palackot használhat a Coca-Cola
Donald Trump amerikai elnök 25%-os vámot tervez bevezetni az acél-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >