A megszokottnál ötször nagyobb az Amazon Go első élelmiszerboltja
Az Amazon új élelmiszerbolt-formátumot indított Amazon Go Grocery néven, amelynek első üzlete ötször akkora eladótérrel nyílt meg Seattle-ben, mint a normál Go üzletek.
Az Amazon ezzel az eredeti koncepciótól eltérően immár hagyományos szupermarkettel próbálkozik sűrűn lakott lakóövezetekhez közeli nagyobb helyszíneken. A vásárlók az üzletben mintegy 5000 árucikkből – most először non-food termékekből, így mosószerből is – válogathatnak. És bár az új bolt az Amazon Go üzletekbe telepített kasszanélküli technológiával működik, annak egy újabb verzióját használja, amely képes például a zöldséget és gyümölcsöket csomagolás nélkül is azonosítani.
Az Amazon Fresh és a Whole Foods lánc beszállítói hálózatát használva, a Go Grocery friss húst, halat, organikus termelésből származó terményeket és pékárut is kínál, de polcain – a Whole Foodstól eltérően – márkázott termékek, így például a Coca-Cola is helyet kap.
Kapcsolódó cikkeink
Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >