A MediaMarkt új reklámfilmje a stresszmentes karácsonyra koncentrál
A MediaMarkt legújabb TVC adaptációja újraértelmezi a „Driving Home for Christmas” slágert, miközben a stresszmentes ünnepekre és a nyugalmas karácsonyi készülődésre helyezi a hangsúlyt.
Időzítés:
A reklámfilm Magyarországon december 1. és 16. között fut, többek között a TV-ben, online videós felületeken (YouTube), a közösségi médiában, valamint a MediaMarkt áruházaiban a TV falakon. Ezt követően december 17. és 23. között egy újabb TVC reklám is adásba kerül, amely ugyanarra a központi videóra épül, de már egy ünnepi hajrára szabott üzenettel.
Kampánycél:
A MediaMarkt idei karácsonyi kampányának fő célja, hogy humoros formában megmutassa: az ünnepi időszak előtti rohanás és technikai kihívások nem kell hogy elvegyék a fókuszt arról, ami igazán számít – a szeretteinkkel töltött időről. A márka olyan megoldásokat és szolgáltatásokat helyez középpontba, amelyek valós segítséget nyújtanak a magyar vásárlóknak az ajándékok kiválasztásában, a technikai kérdések kezelésében és az ünnepre való készülődésben. Ilyen például a MediaMarkt ajándékkártya is, az idei év különlegessége, amelyet egyszerűen fel lehet használni különféle termékek és szolgáltatások vásárlására.
A második időszakban futó TVC célja, hogy a kampány üzenetét kiegészítse egy nagyon gyakorlati, az ünnep előtti utolsó napokban különösen fontos megoldással: a gyors és ingyenes 2 órás kiszállítással, amely segít abban, hogy minden ajándék időben célba érjen.
Fő üzenet:
A karácsony akkor válik igazán meghitté, amikor a stresszt felváltják a közös pillanatok és élmények – a technikai teendőket pedig nyugodtan rábízhatjuk a MediaMarktra.
Kreatívkoncepció:
Az új film egy klasszikus karácsonyi történést mutat be és gondol újra: az ünnepekre való hazautazást. Ez a koncepció tudatosan épül a nagy sikerű, 2023-as „Driving Home to Fix this” kampányra, melyben a klasszikus „Driving Home for Christmas” dal lett újraértelmezve. A reklám olyan mindennapi helyzeteket mutat be, amelyek során a technikai bonyodalmak könnyen elronthatnák a békés készülődést – de a MediaMarkt szakértői, mint láthatatlan segítők bukkannak fel, hogy megoldják, megelőzzék a problémákat.
A TVC-ben mindenki számára ismerős és szerethető emberi történetekkel találkozik a néző. A kapcsolódó kreatívokon pedig feltűnik a segítőkész „MediaMarkt-csapat”, akik szinte azonnal – és mosollyal az arcukon – állnak a vásárlók rendelkezésére, legyen szó ajándék választásról, beüzemelésről vagy technikai tanácsadásról.
„Karácsonykor mindenki hazasiet a szeretteihez, és ilyenkor a legapróbb technikai gond is képes elrontani a családi idillt. A magyarok közül sokan külföldről, mások pedig a fővárosból vidékre térnek haza, és bár nálunk nem várja őket annyi hó, a karácsonyi hazalátogatás élménye így is felbecsülhetetlen – főleg, ha közben tudják, hogy a MediaMarktra mindig számíthatnak.” – mondta Karczub-Lehoczky Fanni a MediaMarkt marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A töltött káposzta a magyarok legkarácsonyibb étele
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így készülnek az ünnepi nagybevásárlásra a magyarok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ünnepi díszeket exportáló cégek idén akár 17%-os nyereséget is elérhettek volna – ha már az év elején fedezték volna devizakockázatukat.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Beruházás-dömping jön az élelmiszeriparban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiderült, hogy melyik online élelmiszer-rendelő platformok weboldala a legfenntarthatóbb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az eladási rekorder iPhone-okat keresik felújított készülékben is a hazai vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

