A MediaMarkt az összes áruházát akadálymentesíti
Egy hosszú távú terv keretében megújul az összes MediaMarkt üzlet. A felújítási projekt során az Access4you-val együttműködésben az összes áruház tanúsított akadálymentes helyszínné fog válni.
Az Access4you egy hazai társadalmi vállalkozás, mely ingatlanok és épületek hozzáférhetőségének vizsgálatával és tanúsításával foglalkozik. Az akadálymentességet mind mobilitási és audio-vizuális nehézségekkel élők, mind kognitív zavarral élők szempontjából vizsgálják, és az erről szóló információt az érintettek az Access4you weboldalán és az applikációban elérik. Az Access4you védjegyét használó helyszínek így garantáltan akadálymentesek a tanúsítványban szereplő csoportoknak.
“A MediaMarkt Magyarország nyitott a társadalmi ügyek felé. Az Accesss4you-val tervezett közös munkánk pedig egy nagyon jó lehetőség, hogy hozzájáruljunk egy emberközpontúbb, odafigyelőbb társadalom megszilárdulásához, miközben “csak” annyit teszünk, hogy fizikailag mindenki számára elérhetővé tesszük üzleteinket és figyelünk arra, hogy ez az információ az érintettekhez is eljusson.” – mondta a MediaMarkt marketingvezetője, Pöhacker Gábor.
Az első áruház, amely részt vesz a projektben, az óbudai StopShopban található MediaMarkt, mely idén ősszel készül el. Ezt az áruházat az Access4you először a tervek alapján, majd az elkészült helyszínt megvizsgálva fogja értékelni, és így állapítja meg az akadálymentesség szintjét.
“Jelenleg összesen 32 áruházunk van, a következő évek arról fognak szólni, hogy úgy újítsuk fel ezeket, hogy minél több érintetti csoport számára hozzáférhetőek legyenek.” – tette hozzá a marketingvezető.
Kapcsolódó cikkeink
Iskolakezdés 2025: minden második szülő műszaki cikket vásárol, de sokan tehetetlenek az online veszélyekkel szemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hamarosan Magyarországon is elérhető lesz a MediaMarkt piactere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új fejezet a MediaMarkt social kommunikációjában – A Deep Creative Collective lett a márka új ügynöksége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mikroműanyag-szűrővel érkeznek az LG új mosógépei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >