A MediaMarkt az összes áruházát akadálymentesíti
Egy hosszú távú terv keretében megújul az összes MediaMarkt üzlet. A felújítási projekt során az Access4you-val együttműködésben az összes áruház tanúsított akadálymentes helyszínné fog válni.
Az Access4you egy hazai társadalmi vállalkozás, mely ingatlanok és épületek hozzáférhetőségének vizsgálatával és tanúsításával foglalkozik. Az akadálymentességet mind mobilitási és audio-vizuális nehézségekkel élők, mind kognitív zavarral élők szempontjából vizsgálják, és az erről szóló információt az érintettek az Access4you weboldalán és az applikációban elérik. Az Access4you védjegyét használó helyszínek így garantáltan akadálymentesek a tanúsítványban szereplő csoportoknak.
“A MediaMarkt Magyarország nyitott a társadalmi ügyek felé. Az Accesss4you-val tervezett közös munkánk pedig egy nagyon jó lehetőség, hogy hozzájáruljunk egy emberközpontúbb, odafigyelőbb társadalom megszilárdulásához, miközben “csak” annyit teszünk, hogy fizikailag mindenki számára elérhetővé tesszük üzleteinket és figyelünk arra, hogy ez az információ az érintettekhez is eljusson.” – mondta a MediaMarkt marketingvezetője, Pöhacker Gábor.
Az első áruház, amely részt vesz a projektben, az óbudai StopShopban található MediaMarkt, mely idén ősszel készül el. Ezt az áruházat az Access4you először a tervek alapján, majd az elkészült helyszínt megvizsgálva fogja értékelni, és így állapítja meg az akadálymentesség szintjét.
“Jelenleg összesen 32 áruházunk van, a következő évek arról fognak szólni, hogy úgy újítsuk fel ezeket, hogy minél több érintetti csoport számára hozzáférhetőek legyenek.” – tette hozzá a marketingvezető.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Százezreket érhetnek a magyaroknál fiókban porosodó kütyük
Aggasztó méreteket ölt a magyar háztartásokban felhalmozott, használaton kívüli elektronikai…
Tovább olvasom >A magyar példa lett a modell: MediaMarkt-innováció, digitális jövőkép és európai összefogás
Magyarország nemcsak piac, hanem innovációs központ is a MediaMarkt számára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >